ТРЦ Півночі України: вражаючі показники після карантину

ТРЦ Півночі України: вражаючі показники після карантину

15.05.2020 05:25
  397
rau

У багатьох регіонах України непродовольчі магазини і ТРЦ почали свою роботу з 11 травня. Відкрилися майданчики, що реалізують непродовольчі товари, а сфера розваг і громадського харчування поки чекає свого часу.

Як пише видання «Бізнес Цензор», що в українських ТЦ відкрилося 90% торгових точок, винятком стали магазини Києва, Львова й Чернівецької області. Особлива ж ситуація створилася в Одесі, де містяни вважали за краще відвідувати пляжі, парки, сквери й літні майданчики ресторанів, проігнорувавши місцеві ТРЦ, які в результаті були майже порожні.

Протилежна ситуація на Півночі України. У торгові центри цієї частини країни прийшло дуже багато відвідувачів. Характерним прикладом став ТРЦ Hollywood у Чернігові. Хороша відвідуваність торгового майданчика може бути пов’язана з низькими показниками хворих у регіоні, вдалою рекламною кампанією, яку запустили під слоганом «Безпека та знижки на максимум!», а також з тим, що ТРЦ Hollywood — єдиний великий торговий центр у цьому регіоні.

Директор з розвитку ТРЦ Марина Рейко прокоментувала ситуацію так: «Безумовно, були побоювання, що покупці не прийдуть через страх перед коронавірусом або нестабільне фінансове становище. Але, якщо порівняти з цією ж датою минулого року, зниження трафіку становить усього лише 10%. Під час карантину ми не переставали спілкуватися з нашими підписниками в соцмережах, особливо перед відкриттям ТРЦ. Ми постійно сповіщали читачів про підготовку до робочих днів в умовах послаблення карантинних заходів і розповідали про всі важливі моменти безпеки».

У підсумку, після тривалого й складного для ритейлерів непродовольчих товарів і самих покупців періоду карантину, ТРЦ Чернігова та його гості відчули полегшення й упевненість. Під слоганом «Безпека та знижки на максимум» «ГОЛЛІВУД» прийняв своїх перших відвідувачів. Їх виявилося несподівано багато, проте люди, які прийшли на територію торгового центру, спокійно й свідомо дотримувалися всіх потрібних заходів: кожен покупець одягав маску на вході в ТРЦ, дозволяв вимірювати температуру, і було помітно, що люди намагаються дотримуватися регламентованої дистанції.

Гості Hollywood відгукнулися на розумну рекламну кампанію, в якій особливий акцент було зроблено не тільки на безпеку, а й на грандіозні знижки. Унікальні умови розпродажів, які приваблювали покупців, надали магазини торгового центру. Тож у Hollywood були навіть чималі черги, в яких громадяни поводилися досить свідомо й адекватно, повністю виключаючи прояви паніки й нетерпіння.

Читайте також –

Марина Рейко, ТРЦ Hollywood Mall: Товароборот наших орендарів виріс на 25%


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку