Марина Рейко, ТРЦ Hollywood Mall: Товароборот наших орендарів виріс на 25%

Марина Рейко, ТРЦ Hollywood Mall: Товароборот наших орендарів виріс на 25%

06.12.2019 08:15
  564
rau

Директор з розвитку чернігівського ТРЦ Hollywood про поліпшення tenant-mix і розважальної складової комплексу, зростання показників і споживчих трендах, а також подальші плани і другої черги об’єкта.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Торгово-розважальний центр Hollywood, що відкрився у Чернігові в 2015 році, став одним з найбільших регіональних проектів торговельної нерухомості в Україні, який почав роботу в посткризовий період. ТРЦ загальною площею 56 000 кв. м і торговою більше 40 000 кв. м стартував в складний для української економіки час. Однак зумів залучити до себе сильних українських і міжнародних рітейлерів, зібравши якісний пул орендарів.

Якорями проекту стали супермаркет Сільпо, DIY-оператор Вена, кінотеатр Multiplex, і дитячий розважальний центр Планета. А серед інших ключових брендів, що відкрилися в ТРЦ, такі відомі мережі як Reserved, Sportmaster, Cropp, House, Sinsay, LC Waikiki, JYSK, Comfy, Фокстрот, Цитрус, Алло, Brocard, ССС, Intertop.

Інші оператори також повірили в проект із хорошою концепцією і вдало підібраною локацією: ТРЦ знаходиться на перетині 27-ми маршрутів громадського транспорту, в пішохідній доступності розташований житловий масив, де проживає 100 000 чоловік, а до центру міста всього 2,5 км. Все це дозволило комплексу швидко сформувати необхідний трафік, збільшити товарообіг і досягти мінімального рівня вакантності.

У бліц-інтерв’ю RAU директор з розвитку ТРЦ Hollywood Марина Рейко розповіла про те, як ростуть показники об’єкта в поточному році, яким чином менеджмент комплексу покращує tenant-mix і розважальну складову, а також про подальші плани девелопера та будівництво другої черги ТРЦ.

– Які показники демонструє ТРЦ Hollywood? Як в процентному співвідношенні змінюється трафік, заповнюваність і товарообіг орендарів ТРЦ?

– Вже довгий час вакантність площ в ТРЦ знаходиться на рівні технічної вакантності й становить 2%. Трафік приріс до минулого року на 9% і становить понад 11 мільйонів відвідувачів за 2019 рік. Товарообіг в орендарів ТРЦ зріс в гривневій масі в середньому на 25% до минулого року. І це дійсно показник того, що ТРЦ – улюблене місце відпочинку не тільки міста, а й усієї області.

– Яку частку площ в ТРЦ займають розважальна та фуд-складова? Як змінюються ці частки в останні роки?

– Частка розваг виросла в останні роки з 12 до 15% від орендної площі ТРЦ. Як ТРЦ сімейного типу ми приділяємо особливу увагу розважальній складовій. Цього року відкрили власний, практично безкоштовний розважальний центр «Халабуда» і єдиний в Україні аерофонтан – зараз це головні фішки ТРЦ.

Частка фуд-зони зросла з 4 до 5% від орендної площі ТРЦ. Оновлення фуд-зони – необхідний процес.

Так, завжди є улюблені клієнтами кафе і ресторани, але споживач постійно хоче чогось новенького. Намагаємося давати клієнтам новинки. Нещодавно у нас відкрився Grill Pub, і він припав до смаку чернігівцям.

– Які зміни в tenant-mix ТРЦ відбулися за останній рік? З чим вони були пов’язані? Як плануєте покращувати пул орендарів найближчим часом?

– За останній рік в рамках програми по поліпшенню tenant-mix в ТРЦ ми відкрили Sportmaster, O’Stin, Reserved, Skechers, Respect, об’єднали супермаркети Shket і FaйNa Moda в один великий якірний проект на другому поверсі ТРЦ. Також ми запустили формування техно-хаба в нашому ТРЦ і вже до існуючих операторів Алло MAX і Comfy відкрили Фокстрот, Цитрус, Техно-дискаунт.

Після відкриття магазину Eldorado, яке заплановане на середину грудня, загальна площа технохаба складе близько 5000 кв. м.

Це вигідно як для орендарів, так і для клієнтів, у яких більше не буде виникати питання, де купити техніку в Чернігові. Всі потреби задовольнить ТРЦ Hollywood.

– Як змінюються уподобання відвідувачів ТРЦ в останні роки? Які тенденції в поведінці споживачів могли б виділити?

– В останні роки відвідувачі ТРЦ Hollywood розглядають його як місце для проведення дозвілля та шопінгу. Як завжди, затребувана розважальна складова, набирає обертів фуд-зона, а це значить, що відвідувачі все більше віддають перевагу їжі поза домом. За опитуваннями наших клієнтів, більшу частину покупок вони роблять в ТРЦ Hollywood.

– Як змінюються орендні ставки на торговельні площі в ТРЦ Hollywood і в середньому по ринку Чернігова? Чи зростає попит на торгові площі в місті?

– Так, попит на торгові площі зростає.

У Чернігові не вистачає якісних орендних площ. Орендні ставки за останній рік зросли в середньому на 12%.

Так, ТРЦ Hollywood закриває основні потреби в якісних торгових площах Чернігова. Однак місто розвивається, і тому в планах у нас будівництво другої черги ТРЦ. Проект уже готовий, зараз йде обговорення концепції нового ТРЦ.

– Чи плануються якісь масштабні зміни в першій черзі ТРЦ (повне або часткове оновлення, розширення, зміна якорів, зміна концепції тощо)?

– Масштабних – немає. Ми домоглися відмінного співвідношення в tenant-mix. Будемо займатися тільки точковим поліпшенням. Сьогодні всі наші сили в розробці концепції другої черги ТРЦ Hollywood.

– На вашу думку, як буде розвиватися ринок торговельної нерухомості Чернігова в перспективі найближчих 3-5 років? Чи слід очікувати посилення конкуренції? Які торгові об’єкти зможуть залишатися актуальними для споживача?

– За розвитком ринку торговельної нерухомості в Чернігівському регіоні можу відповісти чітко: він буде розвиватися разом з ТРЦ Hollywood. Так як людина скоріш буде витрачати гроші в тому місці, де максимально комфортно це робити, і в місці, яке закриває більшу частину його потреб.

Читайте також – 

Директор з розвитку ТРЦ Подоляни: Початок будівництва другої черги ТРЦ заплановано на весну 2020 року


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку