Як ТРЦ Respublika Park створює екологічний та безбар’єрний простір
Як ТРЦ Respublika Park встановлює зарядні станції для електромобілів та впроваджує програми безбар’єрності, створюючи безпечний та зручний сервіс для всіх відвідувачів.
Попри проблеми з електропостачанням в країні, кількість людей, які користуються електромобілями, постійно зростає. Тож ТРЦ Respublika Park вже встановлено 29 зарядних станцій для електромобілів, які реалізовано у співпраці зі світовим брендом зарядних станцій Wallbox, в партнерстві з компанією 1UP. Наразі компанія 1UP надає послуги за вигідними тарифами: на станціях потужністю 22 кВт/год вартість 1 кВт складає 12,48 грн/кВт, а на станціях потужністю 60 кВт/год – 14,98 грн/кВт. Під час відключень від централізованого електропостачання, ТРЦ працює від генераторів і зарядні станції на помаранчевому паркінгу поряд з Сільпо теж працюють від генераторів.
«Ми розглядаємо зарядні станції як частину нашої стратегії зі створення максимально комфортних умов для гостей та нашого внеску в розвиток екологічно чистого транспорту. А позитивні відгуки від власників електромобілів та зростання їхньої кількості серед наших відвідувачів підтверджують, що це правильне рішення», – коментує генеральна директорка ТРЦ Respublika Park Юлія Щаслива.
Також ТРЦ Respublika Park повністю адаптований для гостей всіх категорій відвідувачів, облаштований всіма спеціальними рішеннями: ліфти, пандуси, окремі санітарні зони для комфортного перебування відвідувачів. І нещодавно в парку розваг Neopolis продовжили реалізацію програми безбар’єрності. Перша технічна частина програми була імплементована ще на етапі будівництва та запуску парку. Та й принцип безбар’єрності враховували під час вибору атракціонів, що дозволяє відвідувати їх більшій кількості людей.
«Тепер ми рухаємося далі: продовжуємо адаптувати простір Neopolis та надавати рекомендації щодо користування атракціонами для дітей з інвалідністю та їх батьків, а також навчаємо відповідних компетенцій персонал парку. Команда парку розваг пройшла тренінг з безбар’єрності. Під час навчання співробітники отримали знання та навички ефективної взаємодії з відвідувачами, які мають різні функціональні можливості та обмеження», – доповнює Юлія Щаслива.
Основне завдання програми безбар’єрності – запропонувати безпечне дозвілля та адаптувати місце, де сім’ї можуть проводити час разом, отримуючи позитивні емоції та враження.
Повне інтерв’ю з генеральною директоркою Юлією Щасливою читайте за посиланням https://rau.ua/personalii/julija-shhasliva-respublika-park-3/