ТРЦ Piramida розширює пул орендарів: відкриття нових спортивних та fashion-магазинів

ТРЦ Piramida розширює пул орендарів: відкриття нових спортивних та fashion-магазинів

Сьогодні
  224
Оксана Дудка

ТРЦ Piramida, що входить до портфеля нерухомості групи компаній Dragon Capital, повідомив про розширення пулу орендарів – відкриття нових магазинів у спортивному та fashion-сегментах.

У вересні відбулось відкриття аутлет  магазинів Puma та Adidas, площею 404 кв. м та 383 кв. м відповідно.

Новий магазин Puma у ТРЦ Piramida став частиною національної мережі, яка налічує близько 50  магазинів в Україні,  та визнана «Ритейлером року в сегменті спортивного одягу та взуття» за версією RAU Awards 2024

“Для нас важливо бути ближчими до наших клієнтів на лівому березі Дніпра у Києві, й відкриття магазину Puma в ТРЦ Piramida — це логічний крок у напрямку розширення присутності бренду у столиці. Ми віримо у потенціал цього торговельно-розважального центру та його зручну локацію, а також в довготривале та взаємовигідне стратегічне партнерство з Dragon Capital”, — відмітив Дмитро Турчик, регіональний менеджер з розвитку Puma Ukraine.

Мережа Adidas, одна з найпотужніших на ринку спортивного рітейлу, представлена понад 50 магазинами по країні, і відкриття нового простору в ТРЦ Piramida є частиною її стратегії розширення у ключових торгових локаціях столиці.

Андрій Рябець, директор з розвитку роздрібної мережі Adidas в Україні, підкреслив: “Adidas завжди прагне бути частиною активної міської спільноти. Відкриття нового магазину в ТРЦ Piramida — це можливість надати нашим клієнтам ще більше інструментів для самовираження через спорт та стиль”.

У листопаді очікується відкриття магазину House — популярного fashion-бренду групи LPP, який вже представлений у понад 35 локаціях по Україні. House орієнтується на молодь і пропонує трендовий одяг та аксесуари у стилі casual за доступною ціною. Новий магазин стане важливою частиною оновленого fashion-сегменту ТРЦ.

“Наша команда послідовно працює над посиленням tenant-mix у Piramida. Щоб представити ці відомі спортивні бренди, команда ТРЦ доклала значних зусиль з перепланування та переміщення орендарів, забезпечивши при цьому відвідувачам якісний сервіс.  Поява таких потужних брендів, як Adidas, Puma та House — це не лише про нові магазини. Це — про новий рівень вибору та якості для наших відвідувачів. Ми прагнемо зробити ТРЦ місцем, де кожен знайде щось для себе — від спорту до стилю, від розваг до корисного дозвілля”, — зазначає Лариса Євтушенко, комерційна директорка ТРЦ Piramida.

ТРЦ Piramida, продовжує демонструвати гнучкість, стійкість та орієнтацію на потреби споживача навіть у складних ринкових умовах. ТРЦ активно трансформується у простір, який поєднує комфортний шопінг, актуальні бренди, дозвілля та стиль життя сучасного жителя Києва.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку