Територія мінімальних цін: 15 років разом з родиною

Територія мінімальних цін: 15 років разом з родиною

09.05.2024 08:30
  335
rau

Цього травня мережа шопінг-центрів Територія мінімальних цін святкує свій 15-й день народження. За цей час з одного магазину компанія перетворилася на велику мережу шопінг-центрів.

За 15 років було багато всього, і хорошого, і не дуже, але все це сприяло розвитку бізнесу

5 фактів про те, чого досягли

  1. 18 шопінг центрі в у 4-х містах України (13 у Києві, 2 у Львові, 2 у Івано-Франківську, 1 у Чернігові) та інтернет-магазин www.termincin.com. До того ж, п’ять з них відкриті за останній рік у новому форматі та дизайні й з оновленим брендом.
  2. Власне виробництво одягу і сім ВТМ: Demos (патріотичний одяг), On Me (повсякденний одяг для жінок), Treba (галантерея), StepIn (шкіряне взуття), Polyn (вишиваний одяг та галантерея), Dinomin (дитячий одяг) і Lawa (повсякденний одяг з широкою розмірною сіткою).
  3. Перезапустили програму лояльності, додавши акційні бонуси за покупки різних товарних категорій.
  4. Більше 1 млн лояльних клієнтів регулярно відвідує мережу.
  5. Близько 14 млн грн передали на ЗСУ за період повномасштабної війни.

5 фактів про те, що пережили

  1. Відкриття магазину в закинутому трамвайному депо біля метро Либідська. Локація виглядала ніби з фільму про покинуті місця: потріскана скляна стеля, бетонні перекриття з трьома шарами обшарпаної фарби, замість підлоги земля та пророслі кущі. Але локацію було відремонтовано та відкрито великий світлий магазин, площею більше ніж 3000 кв. м. Цей магазин виглядав як справжній арт-об’єкт в самому центрі міста.
  2. Зміну назви. Мережа починала свою діяльність з назви КУБ. Через три роки магазини отримали нову назву Територія мінімальних цін, що повністю відповідало позиціонуванню. Всі наступні роки назва залишалася незмінною, але змінювалася візуальна айдентика бренду.
  3. Створення магазину в форматі outlet. Ми отримали досвід та переконалися, що для нашої концепції такий формат не є життєздатним. Магазин закрили за один день!
  4. Covid 19, як виклик для всієї мережі. Довелося швидко діджиталізувати процеси. Це дозволило нам в максимально короткі терміни  запустити інтернет-магазин та пришвидшити зміни всередині компанії.
  5. Початок війни. Частково зруйновано офіс в Чернігові (його ми вже відновили), а у травні-2022 відкрили магазин в Івано-Франківську, максимально швидко та з повністю віддаленою командою. Кейс виявився успішним та довів ефективність командної роботи.

5 фактів про плани та надії

  1. Плануємо й далі автоматизувати процеси, заглиблюватися в якісну аналітику, в тому числі предикативну. Плануємо й надалі розвивати системне навчання персоналу. Цього року практично всі проєкти націлені саме на це.
  2. Плануємо перезапустити інтернет-магазин на новій платформі та в новому дизайні
  3. Плануємо розвивати своє виробництво тут в Україні й експериментувати з більшою кількістю ВТМ – будемо запускати нові марки, спостерігати за продажами, лишати успішні та виводити неуспішні.
  4. Плануємо подальшу експансію по Україні.
  5. Віримо у закінчення війни й плануємо робити свій внесок в перемогу: надалі допомагати ЗСУ, гарно працювати та робити українські родини щасливішими (як родини клієнтів, так і родини співробітників компанії).

Отже, для щастя родин весь травень з нагоди 15-річчя Територія мінімальних цін дарує своїм клієнтам подарунки, знижки та кешбек:

  • понад 150 000 подарунків за покупки від 600 грн від себе та партнерів (Ukrnafta, Vladi Toys, Pesto Cafe)
  • до 15% знижки на одяг
  • до 15% кешбеку на ВСЕ
  • Подарунки родинам і клієнтам, які також святкують 15 років в травні

Тому що щасливі родини – це основа майбутнього України.
А Територія мінімальних цін 15 років разом з родинами.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку