
У Горохові відкрився новий магазин Multi Cook (+фото)


Під час RAU Expo 2025 Галина Лакіш, комерційна директорка LEV Development та Анна Кульчицька, головний маркетолог, виступили з презентацією на тему: “Мультиформат у фокусі: ритейл як рушій нових девелоперських моделей, на прикладі ТРЦ The Win”. RAU публікує основні тези.
Сьогодні ТРЦ – це не просто квадратні метри, великі вітрини чи зони для шопінгу, це – мультифунціональний хаб майбутнього. Тут зустрічаються різні стилі життя – робота, відпочинок, час з сім’єю, шопінг, спорт тощо.
Часто буває, що в житлових масивах магазини розкидані. Більш того, мешканець може і не знати, що в його ЖК є певний магазин чи послуга.
Наразі споживачі хочуть мати в одному місці комфорт та зручність, щоб все було логічно та продумано з єдиним простором для життя та покупок. Тож в нових житлових комплексах ми інтегруємо торгові галереї.
Наш підхід – торгові галереї в ЖК на першому поверсі – це суцільний простір, площею 2500-5400 кв. м та комфортною висотою стелі – 3,65-5,55 м. Створюємо повноцінну екосистему для ритейлу – з супермаркетом, кав’ярнею, зоною відпочинку для дітей та дорослих.
Приклади таких проєктів, будівництво яких має завершитися цьогоріч – Gallery Park, який має торгову зону 4500 кв. м та Lux Gallery – 2600 кв. м.
Ми побачили попит на подібні проєкти, тож вирішили створити багатофункціональний комплекс The Win, який поєднує у собі апартаменти для життя та короткострокового проживання, 4-х зірковий готель для гостей та ТРЦ для відпочинку та покупок.
Усі ці простори вертикально інтегровані. Тому будь-хто за допомогою ліфта може потрапити до ТРЦ, не виходячи на вулицю. Таким чином ми намагаємося створити всі умови для людей, які цінують час та комфорт.
Новий БФК розташовується в місті Вінники Львівської області, на виїзді зі Львова, дорога Н-02. Це потужний автомобільний трафік, 1 км від Emily Resort та поруч з Superhumans Center. Також для проєкту буде створене окреме автомобільне кільце. Місце дуже перспективне.
БФК The Win – сучасні архітектурні форми, літні тераси і ландшафтний дизайн, прогулянкова територія, підземна велодоріжка та медіафасад для реклами. Має два підземні рівні паркінгу, 164 паркомісць для ТРЦ та 96 – для готелю та апартаментів.
Планується відкриття фуд-корту площею 761 кв. м, супермаркету з прикасовою зоною, магазину електроніки та техніки, товарів для дому, дитячого розважального центру.
Також наразі дуже важлива тема інклюзивності. Тож ми зосереджуємо увагу на тому, щоб весь проєкт був безбар’єрним: додаткові евакуаційні виходи, широкі коридори, у паркінгу – спеціально обладнане укриття та повна доступність.