
Власник Сільпо став франчайзі французької мережі Carrefour в Польщі


Компанія SPAR пропонує малим і середнім українським виробникам стартувати у великому бізнесі. Протягом піврічного конкурсу для підприємців проведуть навчання, нададуть експертний супровід та допоможуть розвинути власний бренд, продаючи їх на полицях мережі супермаркетів.
Як повідомила RAU прес-служба мережі, новий проект з розвитку та підтримки малих і середніх українських виробників START SPAR стартує у серпні. Умови участі досить прості:
«Ми планували запустити цей проект у 2022 році, однак росія завадила. Тож увесь рік ми працювали, аби зберегти робочі місця, забезпечити українців доступними товарами, допомагати ЗСУ. Зараз розуміємо, що маємо можливість реалізовувати заплановане, а також допомагати розвивати український бізнес», – розповідає генеральний директор SPAR Віктор Мольченко.
Опісля отримання заявок журі буде їх детально опрацьовувати, спілкуватися з підприємцями. Усім запропонують відвідати навчання від експертів у галузі продуктового ритейлу. Для фіналістів воно обов’язкове. Саме їм надаватимуть й менторський супровід. Власне, для них підготували цілу програму з просування бренду.
«Для нас важливо не просто познайомити українців з новим якісним продуктом, поставивши його на полиці мережі SPAR. Ми хочемо розповісти історії підприємців, які попри все працюють та розвивають нашу економіку», – додає директорка департаменту маркетингу, керівниця нового проекту Катерина Футрук.
Щоб взяти участь у конкурсі необхідно заповнити заявку на сайті: https://www.start.spar.ua/
Довідка. START SPAR – це майданчик для продажу, розвитку просування товарів українських виробників, які ще не мали змогу працювати з мережевими супермаркетами. Так, товари усіх фіналістів будуть продаватися у SPAR в різних регіонах. Для них розроблять й програму просування й реклами. По завершенню оберуть одного переможця, який продовжить співпрацю з мережею.