До нових небес: як оновлюється вінницький ТРЦ Sky Park та в чому унікальність нового Сільпо у ТРЦ

До нових небес: як оновлюється вінницький ТРЦ Sky Park та в чому унікальність нового Сільпо у ТРЦ

15.01.2020 04:00
  1617
rau

Майже півтора роки тому найбільш популярний ТРЦ Вінниці – Sky Park – отримав нового власника – інвестиційну компанію Dragon Capital. Відтоді було взято курс на стрімке оновлення ТРЦ та покращення пулу орендарів.

Цей матеріал доступний російською мовою

Одним із найяскравіших символів оновлення ТРЦ Sky Park став реконцепт супермаркету Сільпо. Надихнувшись назвою ТРЦ, командою рітейлера було розроблено унікальну концепцію об’єкту, центральною темою якої стали повітряні мотиви: механічний птах з великими крилами від Леонардо да Вінчі, літальні апарати, завдяки яким людина вперше піднялася в повітря, повітряні кулі, дирижаблі тощо. Крім того, був значно змінений та розширений асортимент, з’явилися нові відділи.

Як проходило оновлення ТРЦ Sky Park в цілому та супермаркету Сільпо зокрема, яких результатів було досягнуто та які  подальші плани з реконцепції ТРЦ – про все це RAU спитала керівника підрозділу Property Management інвесткомпанії Dragon Capital Наталію Кравець:

“ТРЦ Sky Park знаходиться в історичному та діловому центрі міста, поряд із мальовничим парком. Ми визначаємо його формат як регіональний із ціновим позиціонуванням «середній». Наразі ми зосереджені на посиленні пулу орендарів шляхом заміни деяких операторів та ініціювання реконцепцій діючих магазинів. Основний акцент робимо на сильних гравців, професіоналів своєї справи, бренди яких відомі та користуються популярністю у споживачів. Також ми стимулюємо та дуже схвалюємо рішення наших орендарів впроваджувати якісні поліпшення своїх проектів. Саме так і відбулося гучне і довгоочікуване оновлення нашого якірного орендаря – супермаркету Сільпо, який наразі є, не побоїмося цього слова, найкращим продуктовим супермаркетом у місті Вінниця!”

Про особливості нового супермаркету розповіла маркетинг-директор мережі Сільпо Катерина Огуряєва:

«Оновлений супермаркет площею 1251 кв. м знаходиться в самому центрі Вінниці у ТРЦ Sky Park за адресою вул. Миколи Оводова, 51. В цьому супермаркеті ми зробили тематичний дизайн та зібрали історії піонерів повітряного плавання, чиї імена не були забуті історією. Наприклад, у відділі «Лавка традицій» можна побачити механічного птаха з великими крилами – орнітоптера, якого придумав Леонардо да Вінчі, щоб спробувати підняти людину в небо. В овочевому вас зустрінуть аеростати – літальні апарати, завдяки яким людина вперше піднялася в повітря. У дизайні ми використали також креслення апаратів, старі фотографії та багато іншого.

Для своїх гостей ми облаштували наші особливі концептуальні зони: «Лавку традицій» з продукцією невеликих українських виробників, власну пекарню з продукцією «Крафтярів» та незмінним гречаним багетом, кавовий бутик з кавою власного обсмажування та баристою, «Квіткову майстерню» з персональним флористом, рибну та м’ясну коптильні, зону з піцерією, яку готують на місці та яку можна забрати з собою, шоколадну лавку власної кондитерської, зону хамонів, які наріже професійний кортадор. На виході з супермаркету є сім самокас, де гості зможуть самостійно просканувати весь кошик із покупками».

За словами Наталії Кравець, це гучне оновлення Сільпо, оновлення пулу орендарів та початкові роботи з реконструкції самого ТРЦ вже дають відчутний результат у відвідуваності та товарообігах орендарів:

«Для нас як управляючої компанії, по всіх наших об’єктах нерухомості, основним пріоритетом є забезпечення комфортного проведення часу і безпеки відвідувачів та орендарів. Після придбання ТРЦ Sky Park, ми провели аудит всіх систем життєзабезпечення ТРЦ і суттєво оновили їх, замінили вхідні групи та вертикальні комунікації на нові, зараз оновлюємо й розширюємо парковку для наших гостей. Ми створили нову санітарну зону для відвідувачів, збільшивши площу вбиральні та додавши санвузол для людей з обмеженими можливостями, а також кімнату для догляду за дитиною.

Крім того, активно відбувається оновлення інтер’єру ТРЦ, що зробить його більш сучасним і стильним. Наприклад, зараз завершуємо облаштування нової стелі та освітлення на другому поверсі. На 2020 рік заплановано запуск зони фуд-корту, дитячого розважального центру, а також залучення в проект кількох нових мережевих орендарів і оновлення форматів існуючих магазинів. Спільно з відділом маркетингу, спільно з нашими орендарями ми працюємо у напрямку збільшення відвідуваності та товарообігів».

Читайте також –

Наталія Кравець, Dragon Capital: Як розвивався і куди рухається ринок торговельної нерухомості України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку