
Ролики тижня: Maudau, lifecell, Водний світ, Ukrsibbank, W8LESS & Veteranka


Протягом першого кварталу 2023 року лінія магазинів EVA відкрила 11 нових торгових точок та поновила роботу 12 раніше зачинених об’єктів, зокрема у Херсоні, Харкові та Харківській області, Донецькій області.
Адреси магазинів, що були відкриті та відновлені мережею у І кварталі 2023 року:
Нові:
Відновлені:
Нові:
Відновлені:
Нові:
Відновлені:
Станом на кінець березня мережа налічує 996 працюючих магазинів по всій Україні, окрім Луганської області, а також АР Крим, де компанія припинила діяльність після анексії. Штат співробітників компанії налічує близько 13 400 осіб. Товарообіг мережі у 2022 році знизився на 7%, порівняно з попереднім періодом, і склав 15,7 млрд грн.
Окрім мережі магазинів, компанія також з листопада 2017 року активно розвиває власний інтернет-магазин EVA.UA, що наразі дає близько 7% від загальних продажів, з літа 2021 року входить до десятки найвідвідуваніших інтернет-магазинів України, а у своїй ніші товарів для краси та здоров’я займає другу позицію.
«Основні наші проекти на 2023 рік, окрім відновлення та відкриття торгових точок, пов’язані з розвитком діджиталу – інтернет-магазину, нового мобільного додатку, який має з’явитись незабаром. Склади EVA.UA зараз розташовані на розподільчих центрах компанії у Львові та Броварах. Ми займаємось їх розширенням. Цього року плануємо запустити ще один хаб e-com на базі нашого РЦ у Дніпрі. Також новий склад плануємо відкрити в Одесі, але це вже значно більший за обсягами проєкт, реалізація якого не завершиться цього року», – розповіла виконавчий директор ТОВ «РУШ» (Лінія магазинів EVA та EVA.UA) Ольга Шевченко.
Довідка. Лінія магазинів EVA — найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, заснована 2002 року у м. Дніпро. Наразі пропонує понад 30 000 асортиментних позицій косметики, парфумерії, аксесуарів, засобів для догляду за малюками та побутових товарів. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності «EVA МОЗАЇКА».
EVA розвиває власні торгові марки, у портфелі компанії їх наразі 52. Частка продажів ВТМ в натуральному вимірі у 2022 році склала 30,6%. Товари власних торгових марок неодноразово отримували нагороди на найбільших міжнародних конкурсах та виставках у галузі приватних марок: European Private Label Awards, PLMA ‘Salute To Excellence Awards’ та Vertex Award.