
«Prostor Джуніор»: як національна мережа відкрила шлях до першого трудового досвіду для підлітків


Протягом першого кварталу 2023 року лінія магазинів EVA відкрила 11 нових торгових точок та поновила роботу 12 раніше зачинених об’єктів, зокрема у Херсоні, Харкові та Харківській області, Донецькій області.
Адреси магазинів, що були відкриті та відновлені мережею у І кварталі 2023 року:
Нові:
Відновлені:
Нові:
Відновлені:
Нові:
Відновлені:
Станом на кінець березня мережа налічує 996 працюючих магазинів по всій Україні, окрім Луганської області, а також АР Крим, де компанія припинила діяльність після анексії. Штат співробітників компанії налічує близько 13 400 осіб. Товарообіг мережі у 2022 році знизився на 7%, порівняно з попереднім періодом, і склав 15,7 млрд грн.
Окрім мережі магазинів, компанія також з листопада 2017 року активно розвиває власний інтернет-магазин EVA.UA, що наразі дає близько 7% від загальних продажів, з літа 2021 року входить до десятки найвідвідуваніших інтернет-магазинів України, а у своїй ніші товарів для краси та здоров’я займає другу позицію.
«Основні наші проекти на 2023 рік, окрім відновлення та відкриття торгових точок, пов’язані з розвитком діджиталу – інтернет-магазину, нового мобільного додатку, який має з’явитись незабаром. Склади EVA.UA зараз розташовані на розподільчих центрах компанії у Львові та Броварах. Ми займаємось їх розширенням. Цього року плануємо запустити ще один хаб e-com на базі нашого РЦ у Дніпрі. Також новий склад плануємо відкрити в Одесі, але це вже значно більший за обсягами проєкт, реалізація якого не завершиться цього року», – розповіла виконавчий директор ТОВ «РУШ» (Лінія магазинів EVA та EVA.UA) Ольга Шевченко.
Довідка. Лінія магазинів EVA — найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, заснована 2002 року у м. Дніпро. Наразі пропонує понад 30 000 асортиментних позицій косметики, парфумерії, аксесуарів, засобів для догляду за малюками та побутових товарів. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності «EVA МОЗАЇКА».
EVA розвиває власні торгові марки, у портфелі компанії їх наразі 52. Частка продажів ВТМ в натуральному вимірі у 2022 році склала 30,6%. Товари власних торгових марок неодноразово отримували нагороди на найбільших міжнародних конкурсах та виставках у галузі приватних марок: European Private Label Awards, PLMA ‘Salute To Excellence Awards’ та Vertex Award.