
Eva у 2024 році: виторг 27 млрд грн, майже відновили кількість магазинів до довоєнної


Іван Чивкін, директор з операцій і розвитку Антошка та Євген Кушнірчук, керівник програмного сервісу для бізнесу «Вчасно.Каса» на RAU Summit 2024 розповіли, як за одну ніч перевели мережу дитячих товарів на ППРО та про плани розвитку у цьому напрямку.
Наразі мережа Антошка налічує 40 магазинів в 17 містах України загальною площею 40 000 кв. м. У компанії працює понад 1000 співробітників, 75% з яких – це персонал роздрібних точок. На рік обслуговують понад 3 млн клієнтів, а 80% чеків видають з використанням бонусних карток.
Ще восени 2023 року активно думали про перехід на ППРО. Разом з партнером Вчасно.Каса почали з тестування в онлайн-магазині, потім тестували офлайн-магазини, які розташовані в Одесі.
І 1 березня 2024 року, буквально за одну ніч, перевели мережу на електронні чеки.
Наразі замінили 70% обладнання, а 30% – плани на 2025 рік.
Після переходу на ППРО вже через місяць приблизно 50% чеків видавалося в електронному вигляді, наразі ця цифра 77%. Проте 23% чеків ще видаються в паперовому вигляді.
За весь час роботи ППРО не мади жодної помилки, тож в мережі констатують, що відбулася мінімізація технічних проблем з обладнанням. Також з позитивних змін – оптимізація витрат та часу персоналу. А через те, що використовують менше паперу для друкування чеків, дбають про навколишнє середовище.
Щорічна економія при впроваджені ППРО на рівні 1 млн грн на рік.
Окрім того, що в магазинах змінили обладнання, ще є гарний інструмент з можливістю оптимізувати процеси в середині офісу. Тож у наступному році в мережі Антошка планують тестування рішення від Вчасно.Каса – віддалене адміністрування касами.
Річ в тому, що вже давно назрівало питання, аби була можливість адмініструвати всі каси з єдиного місця. Тож в компанії Вчасно вирішили робити такий хаб, в якому одна людина може контролювати ключі ЕЦП, автоматично їх оновлювати, відкривати та закривати зміни тощо.