
Varus запроваджує 5 % кешбек для покупок через Scan&Go у Києві та Дніпрі


Чому мережа Auchan Україна тогоріч не відкривала великі гіпермаркети, а зосередилася на форматі Pick Up Point та активно інвестувала в розвиток власного сервісу експрес-доставки.
Тогоріч мережа Auchan Україна закрила гіпермаркети у Запоріжжі та Кривому Розі, а весною 2025-го – в Чернівцях, але продовжує працювати онлайн у цих містах. Також у 2024 році Auchan Україна була сфокусована на розвитку потенціалу українських фермерів та вдруге поспіль провели Local Ukraine – форум для ефективної взаємодії між владою, бізнесом та виробниками, відкрила перший аутлет в столиці і п’ять локацій Pick Up Point та продовжить це робити і в 2025 році.
У 2024 році найбільшим викликом для Auchan Україна залишалася енергетична стабільність в умовах непередбачуваних ситуацій. Щоб забезпечити безперебійну роботу магазинів, компанія завчасно підготувалася до можливих труднощів: всі об’єкти оснащено дизель-генераторами, а власні торгові центри під’єднано до імпортованої електроенергії. Також впроваджено енергоощадні рішення, зокрема модернізовано холодильне обладнання, оптимізовано роботу гарячих цехів і повністю переведено освітлення на LED-системи.
У 2024 році Auchan Україна зосередилася на оздоровленні бізнесу та оптимізації операційних процесів. З початку повномасштабної війни компанія була змушена тимчасово закрити магазини в Харкові, а також припинила роботу фізичних гіпермаркетів у Запоріжжі та Кривому Розі через завершення договорів оренди. Водночас продовжували працювати в цих регіонах онлайн через платформу auchan.ua, зберігаючи всі комерційні B2B-проєкти та соціальні ініціативи, щоб підтримувати купівельну спроможність населення та допомагати громадам.
Тогоріч не відкривали нові гіпермаркети, фокус був на розвитку формату Pick Up Point. «У 2024 році ми відкрили п’ять нових точок, що дозволяє нам швидше адаптуватися до змін на ринку, залишаючись доступними для клієнтів. У 2025 році продовжимо розвивати цей формат, але зосередимося на найбільш ефективних локаціях», – кажуть в мережі.
Pick Up Point Auchan на Вокзальній площі в Києві
Локації для відкриття Pick Up Point обирають на основі детального аналізу трафіку, комерційного оточення та споживчих звичок у конкретному районі. Розвивають два формати street – у центральних і прохідних зонах ,та residence – у житлових комплексах, максимально наближених до клієнтів.
Pick Up Point у селі Гатне
«Наш досвід показав, що в різних умовах змінюється попит: наприклад, під час пандемії покупці надавали перевагу магазинам біля дому, тому ми активніше розвивали формат residence. Команда девелопменту оцінює заселеність району, наявність офісів і бізнесів, технічні параметри приміщень та прогнозовану конверсію. Якщо всі показники відповідають нашій бізнес-моделі, ухвалюємо рішення про відкриття, щоб Pick Up Point були максимально ефективними та зручними для клієнтів», – коментують в мережі.
Наприкінці 2024 року відбулося відкриття аутлету на території Auchan Почайна, як відповідь на зростаючий попит на розумне споживання та ощадливий шопінг. Новий формат пропонує динамічний асортимент одягу, взуття, аксесуарів та інших непродовольчих товарів із попередніх колекцій та надлишкові запаси зі знижками від 30% до 90%, що є чудовою можливістю купити якісні речі за нижчими цінами. «Враховуючи світовий тренд на аутлет-шопінг навіть у періоди невизначеності, ми розглядаємо можливість подальшого розвитку цього формату, щоб і надалі захищати купівельну спроможність українців», – кажуть в мережі.
У квітні 2025 року мережа Auchan Україна закриває єдиний гіпермаркет в Чернівцях, водночас онлайн-магазин auchan.ua працює у всіх регіонах України.
«Перехід Auchan Україна на онлайн-формат у Чернівцях – це фінальна крапка у поточній стратегії оздоровлення бізнесу та адаптації до змін на ринку. Ми прагнемо бути там, де це найбільш ефективно для клієнтів і компанії. Це рішення дозволяє нам оптимізувати ресурси, продовжувати підтримувати купівельну спроможність українців і розвивати сучасні формати, які відповідають новим споживчим звичкам», – коментують ситуацію із закриттям в мережі.
Про власну доставку
У сучасних реаліях, коли в Україні триває повномасштабна війна, попит на швидку доставку зростає. Тож мережа активно інвестує в розвиток власного сервісу експрес-доставки «ДОДОму», який успішно працює з 2023 року. Його головна перевага – можливість накопичувати та використовувати бонуси картки лояльності, що вигідно відрізняє власний сервіс від партнерських сервісів доставки.
Крім того, вдосконалюють комунікацію з клієнтами, розвиваючи чат-бот на базі штучного інтелекту, який працює 24/7. Наразі ним користуються 25 000 підписників, а мета – збільшити цю кількість до 100 000 до кінця 2025 року.
Мережа продовжує розвивати власні торгові марки, роблячи акцент на співвідношенні ціни та високої якості. У 2024 році компанія додала на полиці майже 600 нових товарів ВТМ, і понад половина з них – продукція українських виробників. «Це частина нашої стратегії підтримки економіки України та розвитку локального бізнесу», – коментують в мережі.
Також завдяки розвитку економної лінійки товарів, компанія другий рік поспіль отримує престижну нагороду «Економний кошик року» від аналітичного центру «Вибір країни», підтвердивши своє лідерство в сегменті доступного шопінгу.
В мережі зазначають, що окрему увагу отримала ТМ «Червона пташка», яка завоювала золото Favorite Food & Drinks 2024 за відмінні смакові якості. Також Auchan Україна став переможцем у категорії «Private Label-2024» від TradeMaster, отримавши визнання за високу якість соку власної торгової марки Auchan, який виробляється в Україні на потужностях відповідального виробника мережі – ТМ «Гадз».
У 2025 році компанія продовжить активно розширювати асортимент ВТМ, забезпечуючи клієнтів якісними та доступними товарами, підтримуючи українських виробників та зміцнюючи власний імпорт для ще кращого вибору асортименту.
У 2025 році основним пріоритетом для Auchan Україна залишається безпека людей. «Ми свідомо зупиняємо роботу магазинів під час повітряних тривог, що впливає на прибуток, але для нас важливіше захистити клієнтів і співробітників. Це частина нашої відповідальності, і ми готові інвестувати у збитки заради безпеки», – кажуть в компанії.
В 2024 році завершили етап оздоровлення бізнесу, оптимізувавши операційні процеси та ресурси, а в 2025-му зосередяться на ефективних кампаніях та розвитку. Одна з таких кампаній – «Вигідний Возик». «Це не просто знижки, а комплексна формула вигоди для кожного, яка дозволяє і економити, і вигідно купувати більше, і користуватися ексклюзивними пропозиціями для власників карток лояльності та накопичувати за кожну покупку, і отримувати додаткові переваги від онлайн-доставки «ДОДОму». Особливу увагу приділено «цікавинкам» – унікальним товарам власного імпорту, корисним продуктам та екологічним товарам, що також підкреслює важливість для компанії напрямку сталого розвитку. Auchan залишається вірним своїй місії – захищати купівельну спроможність українців, пропонуючи якісні товари за найкращими цінами. Ми адаптуємося до нових викликів, змінюємося, але завжди залишаємося із нашими клієнтами у кожному моменті», – підсумовують у мережі.