
Ролики тижня: Maudau, Ukrnafta, Guzema Fine Jewelry, Епіцентр, Vovk


Минулий рік став для Maudau роком трансформації — внутрішньої та зовнішньої — і запам’ятався яскравими подіями. Маркет повсякденних штук продовжує змінювати підхід до шопінгу, роблячи його швидким, зручним і приємним. Найцікавіші підсумки, ключові досягнення та трохи кумедної статистики від Maudau.
Maudau все частіше стає улюбленим вибором клієнтів. Запити “maudau” та “маудау” в пошукових системах у 2024 році виросли в 1,5 раза, тоді як неправильних запитів суттєво поменшало. Утім, помилки все одно поки що трапляються. Ось топ-3 найкумедніших варіантів запитів:
Найпопулярніші категорії на Maudau:
Окрім цього, у 2024 році Maudau запустив першу власну торгову марку Maupaw у категорії кормів для тварин, яка вже здобула популярність серед клієнтів та їхніх улюбленців.
Розширили географію власної кур’єрської доставки у Львові та Дніпрі. Запустили доставку замовлень до точок видачи Сільпо.
Кур’єри Maudau у 2024 році подолали 568 000 км. Це дорівнює:
Якби всі замовлення склали одне на одне, висота цієї вежі сягнула б 45,9 км. Це майже половина шляху до космосу. Можна лише уявити, як цю космічну відстань долає Білий Пес, що спробував себе в ролі кур’єра Maudau, а серію про його останню пригоду можна подивитись тут.
Maudau запустив кілька важливих рішень, які суттєво вплинули на якість обслуговування та ефективність роботи:
“2024 рік навчив фокусуватись на дійсно важливому. За рівнем насиченості він легко дав фору трьом попереднім рокам разом узятим. У 2025-му будемо робити наступні логічні кроки в побудові найкращого сервісу серед українських e-commerce проєктів. А індикатором того, що в нас виходить, буде щастя наших клієнтів, партнерів і співробітників”, — коментує Chief Executive Officer Maudau Артем Домбровський.