
Цифровий асистент Help-bot від Епіцентр отримав новий функціонал


У рік свого 30-річчя KLO продовжує розширювати мережу: на 55-му кілометрі Житомирської траси відкрилася нова сучасна мультифункціональна станція, яка буде працювати під брендом KLO. Це франчайзинговий проєкт, який поєднує у собі якість сервісу та стандарти KLO з унікальною концепцією, створеною спеціально для цього об’єкта.
АЗК виконано у диско-стилі: яскраві неонові кольори, декоративні елементи, що відсилають до естетики 80–90-х, та світлові акценти, які створюють атмосферу вечірки навіть під час зупинки на трасі. Таким чином продовжується традиція оформлювати станції у тематичному стилі, даруючи гостям не лише сервіс, а й емоцію.
![]() |
![]() |
![]() |
На новій станції працює власна кухня, щоб гості могли отримати свіжі страви та перекуси у дорозі. Усі послуги, включно з якістю пального, обслуговуванням та асортиментом, відповідають стандартам KLO.
«Нова станція на Житомирській трасі — це ще одне підтвердження того, що бренд KLO не стоїть на місці. Ми святкуємо своє 30-річчя та водночас разом з партнерами відкриваємо нові локації, щоб бути ближчими до наших клієнтів», — коментують у KLO.
![]() |
![]() |
![]() |
Відкриття франчайзингової АЗК на Житомирській трасі — це ще один крок у розвитку бренду KLO та можливість для водіїв отримати якісне пальне, смачну кухню й незабутні враження від атмосфери станції.