Перша в Україні DTR-угода (Direct-to-retail): випуск нової лінійки “Щенячий патруль” від власної торгової марки Лінії магазинів EVA

Перша в Україні DTR-угода (Direct-to-retail): випуск нової лінійки “Щенячий патруль” від власної торгової марки Лінії магазинів EVA

21.12.2021 11:15
  757
rau

На полиці роздрібної мережі EVA напередодні зимових свят вийшла ціла колекція: дитячі шампуні – окремо для дівчаток і хлопчиків, гелі для душу, серветки – сухі та вологі, зубні пасти і щітки, ополіскувачі для рота тощо.

Пряма роздрібна торгівля (DTR) відбувається, коли роздрібний продавець і ліцензіар (власник франшизи) укладають пряму угоду один з одним, і рітейлер стає ліцензіатом, а також продавцем продукту. За цією угодою рітейлер бере на себе відповідальність за виробничий процес, щоб виготовити узгоджену продукцію та отримати право на її подальший продаж. Рітейлер сплачує роялті за франшизу, як і будь-який інший ліцензіат.

“І це лише перша частина – товари для персонального догляду дітей, які можна ексклюзивно купити тільки у Лінії магазинів EVA! Попереду – випуск великої кількості інших дитячих продуктів “Щенячий патруль” від TM Honey Bunny”, – говорить Тетяна Анохнина, комерційний директор ліцензійного агентства MOOD Brand Licensing, завдяки якому реалізація даної угоди в Україні стала можливою.

В усьому світі великі торговельні мережі, такі як Walmart, Target та інші вже давно використовують інструмент DTR для просування ВТМ (власних торгових марок).

“Це справді дуже круто, оскільки DTR приносить колосальні обсяги продажів для світових рітейлерів і вони за допомогою таких угод відстроюються від конкурентів. Нам вперше вдалось запустити такий кейс в Україні по брендам ViacomCBS з мережею EVA. Попереду чекає ще багато нового!” – заявив Олег Судак, генеральний директор MOOD Brand Licensing.

Читайте також –

Як EVA розвиває власні торгові марки – кейс Viv’en Petty


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку