Точки зростання брендів в інтерактивній рекламі. Новий потенціал captive audience У сфері дозвілля вже другий рік у Києві успішно працює інтерактивний фуд-корт, який приваблює відвідувачів та... ІнноваціїНовини 14 Січень 2025 168
Підсумки 2024 року: мережа Алло відкрила 9 нових та оновила 54 магазини Впродовж 2024 року мережа Алло продовжувала інвестувати у розвиток магазинів, щоб шопінг для клієнтів став ще... ВідкриттяНовини партнерів 14 Січень 2025 152
MOYO розширює мережу: чотири нові магазини за місяць Мережа магазинів електроніки та побутової техніки MOYO продовжує активну експансію на українському ринку, відкривши... ВідкриттяНовини партнерів 14 Січень 2025 195