Три в одному: нестандартні рішення для нового сайту національної мережі Агромат

Три в одному: нестандартні рішення для нового сайту національної мережі Агромат

2 дні(в) тому
  168
Костянтин Симоненко

CEO компанії Uaitlab Микита Заднепровський про те, як вдалося зробити сайт компанії багатофункціональним, зручним для користувачів та адаптованим для ефективного керування.

Сайт компанії – це не просто майданчик для продажу товарів чи надання послуг. Це важливий елемент іміджу, маркетингу та комунікації з клієнтами. У сучасних умовах сайт має бути багатофункціональним, зручним для користувачів та адаптованим для ефективного керування. Не менш важливу частину відіграє back end, тобто внутрішні можливості сайту. Головна задача IT-компаній створити не тільки гарну обкладинку, але й запропонувати максимально ефективну внутрішню систему для керування.

CEO компанії Uaitlab Микита Заднепровський в інтерв’ю RAU розповів, як вдалося об’єднати всі ці завдання під час розробки нового сайту для національної мережі з продажу плитки та сантехніки Агромат.

– Що саме було зроблено на сайті мережі  Агромат?

– Була застосована міксована архітектура (моноліт + мікро-сервіси) системи, яка дозволяє легко масштабувати сайт без перебудови його ядра. Тобто конструкція була розроблена з урахуванням перспектив розвитку. Окрім того, на загальному сайті Агромат було впроваджено кастомний CDN для медіа-контенту. Функціональність дозволяє використовувати різні типи налаштувань для кожної фотографії під потреби тих чи інших розділів. Відповідно можна завантажувати зображення товарів на високому рівні, не впливаючи на продуктивність роботи сайту.

Також важливим фактором є стресостійкість. Сайти такого типу, як agromat.ua, обслуговують тисячі користувачів, що роблять мільйони запитів одночасно. Тому використали складну систему логістики сайту з load balancer, з нодами (окремі сервери або вузли, які працюють разом для обробки запитів. Кожна нода може обробляти певну частину навантаження). Спеціально розроблений конструктор шаблонів для SEO блоку дозволив зробити так, щоб кожне нове додавання товару автоматично генерувало SEO-дані та посилання. Це істотно покращує індексацію сайту і запобігає появі сторінок, що дублюються.

– Які головні завдання це вирішувало?

– Стояла задача з трьох різних сайтів, які були у компанії, зробити єдиний, що поєднує у собі максимальні зручності для клієнтів. Новий основний сайт компанії у форматі e-commerce — це повноцінний інтернет-магазин, який тепер дозволяє компанії не просто продавати свої продукти онлайн, а й надає можливість максимальної зручності для клієнта у додаткових функціях. Наприклад, для більш швидкого завантаження контенту користувачами була використана вже згадана система CDN (Content Delivery Network). Вона відповідає за зберігання та обробку фотографій товарів окремо від основного сервера, що зменшує навантаження на сайт.

– Що отримав Агромат, об’єднавши всі онлайн-ресурси в один?

– Новий сайт на домені agromat.ua виконує відразу кілька функцій: комерційну, рекламну, інформаційну та іміджеву. Користувачі можуть ознайомитися з продукцією, прочитати про компанію, дізнатися новини та оформити замовлення з вибором зручних способів оплати та доставки. Крім того, об’єднання трьох сайтів дозволило зосередити трафік на одному ресурсі та покращити SEO-показники. Інтернет-магазин раніше був на піддомені, що не сприяло його ефективному просуванню. Тепер клієнтам стало зручно робити замовлення й з’явилася можливість обирати товар віддалено. 

Новий інтернет-магазин має адміністративну панель для управління контентом та усіма розділами ресурсу, що надає можливість компанії-користувачу самостійно керувати сайтом без залучення розробників.

– Чи можете ви на конкретному прикладі показати як покращилася робота сайту Агромат?

– Так, пошукова оптимізація не тільки зберегла позиції сайту, а й забезпечила стабільне зростання органічного трафіку. Це результат одразу кількох новацій. Окрім об’єднання контенту та створення інтерфейсу в адміністративній панелі для роботи в одному місці було автоматизовано генерацію SEO даних для кожного товару. А також додано інтеграцію IP телефонії, ERP для замовлень та оформлень, платіжних систем та соціальних мереж. Нарешті було додано “розумний пошук”.

– Які питання дозволяє вирішити “розумний пошук”?

– Це просунута пошукова система, що допомагає покупцям знаходити товари швидше та точніше. Вона враховує можливі друкарські помилки, різницю в мовах та пропозиції схожих товарів. Також “розумний пошук” може запропонувати варіанти за ключовими словами, підказувати популярні запити та враховувати уподобання користувача на основі його попередніх пошуків або покупок. Це покращує досвід покупця та робить процес пошуку більш зручним та інтуїтивним. Пошук працює по трьом розділам сайту: блог, готові рішення і товари.

– Чи є на сайті Агромат якісь унікальні «фішки»?

– Так, наприклад в розділі “Готові рішення” інтерактивна система дозволяє користувачам вибирати дизайн для ванних кімнат. Система пропонує різні стилі інтер’єру, розроблені професійними дизайнерами, забезпечуючи зручний вибір залежно від вподобань клієнта. Це робить процес вибору та планування ремонту максимально комфортним, а також допомагає користувачам знайти натхнення для створення ідеального простору. Докладніше з рішеннями можна ознайомитись на сторінці: Агромат – Готові рішення.

Також однією із ключових новинок оновленого сайту став ViSoft AR – універсальний інструмент для планування простору. Він дозволяє покупцям Агромат візуалізувати плитку у своєму інтер’єрі прямо зі смартфона. Вибравши товар на сайті та завантаживши безкоштовний додаток ViSoft AR, користувач може сканувати QR-код плитки та «приміряти» її в реальному часі. Це рішення значно спрощує процес вибору, даючи можливість оцінити, як конкретна колекція виглядатиме у приміщенні.

Крім того, на сторінці “Відеоконсультант” реалізовано систему онлайн-консультацій. Ця технологія дозволяє користувачам отримувати професійні поради від експертів компанії в реальному часі. За допомогою відеодзвінка можна обговорити питання щодо продукції, вибрати відповідний товар, а також отримати рекомендації щодо дизайну та ремонту. Ця функція робить процес купівлі більш персоналізованим та зручним, особливо для тих, хто потребує професійної думки.

На сайті реалізована back end-система взаємодії, в якій фіксується кожен крок: запит клієнта, урахування змін в магазині, часи роботи менеджера. Весь процес контролює супервізор. Після замовлення менеджер готується до зустрічі з клієнтом і проводить дзвінок. Наразі є можливість замовити відео консультацію по товару (до 30 хвилин розмови) та готове рішення (2 години).

Довідка: IT-компанія Uaitlab працює на ринку понад 11 років, за цей час було реалізовано проєкти для України, Франції, Великобританії, Швейцарії, Іспанії, США. Основні напрямки діяльності компанії включають: розробку порталів, CRM, LMS, ERP та PIM систем, PWA програм, e-commerce проектів та корпоративних сайтів. А також розробка мобільних додатків, техпідтримка (SLA), автоматизація бізнес-процесів, тощо.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку