
Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту


Свою кар’єру Петро розпочав у 2006 році, коли ще бувши студентом університету прийшов працювати у Fozzy Group.
Завдяки наполегливості та системному підходу Петро пройшов шлях до посади комерційного директора мережі Сільпо, здобувши цінний досвід роботи з масштабами, цифрами, людьми та процесами. Цього року Петро очолив компанію Prostor. На новій посаді він займається трансформацією та масштабуванням компанії.
Серед основних сильних сторін Prostor він виділяє команду, широку присутність на ринку та високу довіру клієнтів. Петро вірить, що найголовніше — це люди, і саме завдяки згуртованій, відповідальній та драйвовій команді компанія може досягти нових висот.
У своїй роботі з людьми він спирається на принципи відкритості, довіри та взаємної відповідальності. Його підхід — це розвиток, підтримка та свобода дій із чітким розумінням цілей. Він також активно підтримує створення сильної корпоративної культури, де повага, ініціатива та людяність важливіші за статуси.
У планах нового СЕО на найближчий рік — зміцнення команди, оновлення асортименту та форматів магазинів, розвиток e-commerce та впровадження data-driven рішень. Петро бачить майбутнє Prostor у масштабному оновленні та впевненому кроці до нової якості ритейлу. “У нас є все, щоб бути ще крутішими — тепер настав час показати це всій країні”, — заявляє він.