Нестандартні рішення при будівництві ресторанів. Досвід KFC

Нестандартні рішення при будівництві ресторанів. Досвід KFC

31.07.2023 08:15
  1101
rau

Коли KFC розпочинало відкривати заклади в Україні у 2014 році – підхід був досить консервативним, компанія шукала приміщення із прямою та зрозумілою конфігурацією, придатні під стандартні проекти та посадки технології KFC. Але зараз креативна команда розвитку ламає стереотипи та стандартні підходи.

Частіше за все, KFC подобаються приміщення, які, на перший погляд, аж ніяк не вписуються у стандарти, тож починається пошук та мозковий штурм….. Так мережа відкрила перший ресторан в Україні з конвеєром, що транспортує продукцію з кухні, яка знаходиться на другому поверсі, до експрес-вікна на першому. Як це трапилось? По-перше, компанія хотіла ресторан на Подолі, саме у пішохідній зоні, у серці столиці. Мабуть, передивились там усі приміщення та обрали свого фаворита. Локація із родзинкою – з одного боку вид на Контрактову площу, а з іншого начебто одеський дворик у центрі Києва.

По-друге, пандемія навчила KFC як важливо мати різноманітні канали продажу та бути гнучкими. Так з’явилась потреба у точці продажу на першому поверсі у закладі, повністю розташованому на другому. Таких технологій ні KFC в Україні, ні в інших країнах раніше не застосовували. Мережа знайшла талановитого локального підрядника, разом із яким розробила конвеєр, котрий вдало задовільнив їх потреби. Це був експеримент для обох сторін, що відкрив нові можливості та додав адаптивності.

Ще один приклад та ще одна неймовірна локація. Компанія довгий період працювала над нестандартним форматом сезонного ресторану, так як знайшла ідеальну локацію в Одесі, пляж Аркадія. Тут виклик був вже іншого рівня – не просто зробити доставку на вікно, а повністю переробити підхід до технології та зробити її у декількох рівнях. І знов новий локальний партнер і знов рішення знайдено, так як у ДНК українців не здаватись та перемагати.

Два роки роботи, нестандарті рішення, поєднання двох поверхів ліфтами для підйому готових заказів та літня тераса з захоплюючим видом на Чорне море – це результат креативних підходів та великого бажання відкривати цікаві локації та нові формати.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  42
Усі новини ринку