Мобільний додаток Алло: оновлення дизайну та зростання жіночої аудиторії (інфографіка)

Мобільний додаток Алло: оновлення дизайну та зростання жіночої аудиторії (інфографіка)

17.05.2023 02:30
  1036
Костянтин Симоненко

Мобільний додаток Алло вже сім років допомагає клієнтам вибирати та купувати товари у зручному мобільному форматі. Кількість користувачів додатку зростає щороку, а у 2021 році набула максимальної динаміки: число завантажень збільшилось на третину і наразі становить понад п’ять мільйонів. У 2022 році підвищився рейтинг додатку: з 4,5 до 4,7 в App Store та з 4,7 до 4,8 у Google Play.

IQOS, POCO, Baseus та JBL – найпопулярніші бренди в додатку Алло

Як повідомили RAU у прес-службі компанії, частка мобільного шопінгу в Україні стрімко зросла під час пандемії COVID-19 та залишається на такому ж рівні: у 2021 році кількість покупок через додаток Алло збільшилася майже на чверть (+23%), а прибуток за замовленими товарами зріс на 44%; здобутий до війни рівень зберігся й у 2022 році.

Найактивнішими залишилися клієнти у віці 25-34 роки, їх наздоганяють за кількістю покупок клієнти у віці 35-44 роки. Замовлення від чоловіків становлять 58% проти 42% від жінок, причому, якщо порівнювати з 2021 роком, доля жінок зросла на 7%.

Піковий час покупок – день, 12:00, 13:00 та 11:00, а найбільш активні місяці – листопад та грудень. Найбільше покупок впродовж 2022 року припадало на 20 та 21-й день кожного місяця. Рекордна за рік кількість покупців скористалася додатком Алло для вибору та придбання товарів за вигідними цінами 21 листопада 2022 року, але за кілька днів трафік впав майже на третину через ракетну атаку рф на енергосистему України. Натомість у 2021 році пік трафіку стався пізніше: 26 листопада, на Чорну п’ятницю, тоді мобільний трафік зріс удвічі.

Найпопулярнішою покупкою торік були павербанки 20000 mAh та 10000 mAh. Незвичними замовленням стали комплект одноразових антипилових масок та надувний човен Ладья. Фітнес-браслети, смартгодинники, Wi-Fi-роутери, навушники, павербанки, телевізори, смартфони, планшети та ноутбуки – це найпопулярніші категорії додатку Алло. А топ-брендами 2022 року стали IQOS, POCO, Baseus та JBL.

Редизайн картки товару та новий функціонал

Навіть під час війни команда розробників та дизайнерів Алло продовжили оновлювати додаток та додавати новий функціонал.

  1. Повністю перероблено картку товару, зокрема, збільшено розмір фотографії, тож користувачі можуть детально розгледіти продукт, що їх зацікавив.
  2. Зручнішою стала навігація між категоріями та підкатегоріями, а також за параметрами товару, як-от колір, пам’ять тощо.
  3. Оновлено вигляд блоку відеоконсультацій з продавцями Алло; відтепер він неактивний у час, коли консультації наживо недоступні.
  4. З’явилася нова функція повідомлення користувачів про те, що вони поклали товар у кошик.
  5. На головному екрані додатку додано рекомендовані товари, лідери продажів та новинки.
  6. Додано віджет «Зв’язатися з нами» для спілкування з контакт-центром Алло, тепер клієнт одразу може написати повідомлення в месенджері чи зателефонувати.

 

«Мобільний додаток Алло було розроблено спеціально для зручності наших покупців ще у 2016 році. Кожний п’ятий онлайн-користувач робить покупки на маркетплейсі Алло саме через додаток. Він абсолютно безкоштовний, без реклами, до того ж, дозволяє заробити бонусні Алло Гроші за реєстрацію, а також скористатися СhatGPT. Додаток постійно оновлюється – впевнений, що клієнти вже помітили зміни. А згодом користуватися додатком стане ще зручніше. Наразі ми на шляху до перетворення мобільного додатку Алло на SuperApp. Це одна зі стратегічних задач компанії», – розповідає директор з цифрових технологій Алло Максим Веденєєв.

Редизайн каталогу товарів – план до кінця року

Перелік товарів зазнає змін: клієнти відразу бачитимуть знижки, доступні кольори, кількість продавців, чи бере товар участь в акції. До кінця року буде оновлено розділ Алло Гроші: клієнтам стане зручніше бачити нарахований та списаний кешбек. Редизайн торкнеться й каталогу товарів. В розділі «Мої замовлення» користувачі незабаром побачать деталі замовлення: маршрут доставки, вміст посилки, вартість замовлення. Наразі у розробці опція рекомендації всіх можливих аксесуарів до замовленого товару, щоб клієнтам було зручно робити необхідні покупки.

Мобільний шопінг – це зручний спосіб робити покупки. Доля мобільного трафіка зростає у світі та в Україні. Мобільний додаток Алло  – це iOS- та Android-версії національного маркетплейсу Алло з мільйонами необхідних товарів у каталозі від продавця Алло та партнерів маркетплейсу. У додатку Алло можна дізнатися про акції, знижки та найвигідніші пропозиції щодо покупки необхідних товарів. В мобільному додатку Алло користувачі можуть знайти спеціальні знижки при купівлі товарів, деталі маршруту посилки із замовленням та  доступ до програми лояльності Алло Гроші.

Довідка. Алло – маркетплейс національного масштабу з товарами від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  53
Усі новини ринку