За посилкою в магазин: як колаборація з Meest Ukraine допомагає рітейлерам збільшувати продажі

За посилкою в магазин: як колаборація з Meest Ukraine допомагає рітейлерам збільшувати продажі

02.08.2021 08:15
  1093
Костянтин Симоненко

Відкриття відділень поштового оператора Meest в магазинах мереж-партнерів дозволяє компаніям швидко залучати нових покупців і збільшувати продажі. Тільки за останні чотири місяці відділення відкрилися в 15-ти торгових мережах різного профілю.

Цей матеріал доступний російською мовою

Два в одному

Нова нормальність, про яку так часто тепер згадують при описі майбутнього рітейлу після пандемії, передбачає максимальну швидкість і зручність здійснення покупок. Час стає найціннішим ресурсом, а емоція – головним двигуном покупок.

Обом цим критеріям відповідає колаборація поштово-логістичного сервісу Meest і торгових мереж, яка дозволяє покупцям одночасно «зайти на пошту і в магазин». Так що не дивно, що в проект по запуску відділень Meest вже залучено понад 4000 торгових точок.

За підтримки консалтингової компанії Retail & Development Advisor (RDA) з березня цього року до участі долучилися торгові мережі Пчелка маркет, АЗС Rodnik, Економ-маркет, КОЛО, Салют, Мобільні фішки, «Два кроки від хати», Гостинний Дім, Аптека 3і ( Медтехніка), Шик і Блиск, Свій маркет, OnePrice, Рукавичка, Аврора.

Найближчим часом до поштово-логістичного проекту планують приєднатися BOX Експрес маркет, а також мережі Щодня і Торба.

Крім того, поштово-логістичний оператор близько трьох років тому запустив відділення в мережі АЗС ОККО, а зовсім недавно – на заправках KLO.

Обопільна вигода

Поштова колаборація з Meest – це прекрасна можливість для торгових мереж надати своїм покупцям додатковий сервіс доставки. Що в свою чергу сприяє розширенню аудиторії потенційних клієнтів, які потім стають покупцями. Адже згідно зі статистикою, приблизно 85% одержувачів і відправників посилок, що могли б і не зайти в конкретний магазин, роблять там покупки.

Як показує практика, це дозволяє залучити нових клієнтів без додаткових капіталовкладень і перенаправити потоки покупців у свої магазини. Що особливо доцільно робити в торгових точках, які потрібно «розкрутити», тобто в недавно відкритих або тих, які не досягають планових показників роботи.

Крім збільшення кількості чеків і товарообігу, залучення нових покупців, рітейлер також підвищує впізнаваність свого бренду і лояльність своїх постійних клієнтів.

Є ще один важливий аспект такого взаємовигідного співробітництва. По суті, поштові відділення в магазинах – також і соціальний проект. Оскільки торговельна мережа, яка приєднується до нього, сприяє розвитку ринку поштових відправлень в Україні, посилення конкуренції на ньому і, як результат – підвищення якості та утриманню цін на поштово-логістичні послуги для населення. Особливо, якщо врахувати, що з березня по серпень цього року відправка і отримання посилок по Україні через відділення Meest по Україні для фізичних осіб безкоштовні, тобто відправка посилки через будь-яке відділення Meest відбувається безкоштовно як для одержувача, так і для відправника посилки. При цьому швидкість доставки між обласними центрами становить 24 години з моменту відправлення посилки.

Соціальна складова бізнесу дуже важлива для сучасних споживачів, особливо серед молоді – майбутніх основних споживачів.

Додаткові переваги

Економити на поштових витратах можуть і самі рітейлери. Так, в рамках колаборації з Meest рітейлери отримують можливість переміщати свої документи або товари між магазинами за партнерськими розцінками – 18 грн з ПДВ за одну відправку до 10 кг. Аж до того, щоб терміново переслати «ящик печива і банку варення» в магазин, де закінчився цей товар.

У разі необхідності Meest можна залучити також для виконання інших логістичних послуг на умовах аутсорсингу, знову-таки згідно з партнерським розцінками. Наприклад, постачальники торгової мережі зможуть відправляти товари прямо в партнерські магазини, використовуючи відділення.

Зрозуміло, кожна мережа по-своєму унікальна. Залежно від формату або додаткових сервісів в мережі, імплементація відділення може бути різною. Наприклад, якщо мова йде про супермаркети, то відділення працюють через експрес-касу (так звану тютюнову касу) або через каси самообслуговування.

Що стосується магазинів біля дому і АЗС, де, як правило, зона розрахунку знаходиться за прилавком, видача і прийом посилок відбувається саме там. Бувають різні «фішки», які використовуються при співробітництві з Meest і тією чи іншою торговою мережею. Цікавий досвід є у мережі Пчелка маркет, де посилку можна забрати або відправити в зоні фуд-корту, заодно купивши смачну каву і випічку власного виробництва мережі.

При визначенні локацій для колаборації Meest з торговими мережами поки немає ніяких обмежень. Посилки зберігаються у фірмовому боксі, який надає поштовий оператор.

У свою чергу цей бокс розміщується безпосередньо в зоні видачі-приймання посилок, наприклад, в зоні за прилавком, і займає близько 0,5-1 кв. м, оскільки відділення працює тільки з малогабаритними посилками вагою до 10 кг і розміром не більше, ніж 59х35х18см.

Так що подібна колаборація доступна практично всім, хто хоче організувати у себе додатковий сервіс.

Щоб приєднатися до поштово-логістичного проекту Meest, зв’яжіться:  v.mayberov@rda.ua, 099 900 59 72

Читайте також –

Посилка в маркеті: як мережа магазинів КОЛО збільшує продажі за рахунок колаборації з Meest Express


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку