
Alviva Group увійшла до топ-100 найкращих роботодавців країни


Маркетплейс Мaudau став одним із перших партнерів програми лояльності «Доставка бонусів» від Нова пошта, що стартувала у травні 2024 року. Програма дозволяє користувачам накопичувати бонусні бали – «боксики» за відправлення та отримання посилок, а потім обмінювати їх на знижки та подарунки від партнерів.
Механіка програми:
За понад рік з моменту запуску програма збільшила кількість активацій промокодів та товарообіг у Мaudau у вісім разів, демонструючи щомісячне зростання на 10-15%. Щомісяця клієнти Нова пошта заходять на платформу “Доставка бонусів” більш ніж 6 млн разів. З них – понад 100 000 користувачів активують пропозиції партнерів. Середній показник конверсії у програмі – 60%, а конверсія замовлень у Мaudau через промокоди – 70%.
Одна з ключових переваг пропозиції Мaudau – знижка на всі товари без обмежень категорій, яка діє додатково до акцій на маркетплейсі. Це забезпечує високу залученість та платоспроможність аудиторії.
“Партнерство з Нова пошта в межах програми “Доставка бонусів” для нас взаємовигідне і дуже перспективне. Це дозволяє нам збільшувати brand awareness, залучати нових гостей і стимулювати повторні покупки. Висока конверсія замовлень із промокодів свідчить про активність і довіру аудиторії. Ми переконані, що простота механіки та універсальність знижки – ключ до успіху будь-якої партнерської програми», – зазначила CMO Мaudau Ольга Румянцева.
“Простота й прозорість пропозицій Мaudau без зайвих обмежень забезпечують стабільно високі результати. Ми постійно тестуємо нові механіки разом із партнером, і це напряму впливає на зростання конверсії в продажі. Це приклад справжньої win-win співпраці: більше бізнесу для партнера – більше відправлень для Нова пошта”, – додав директор з маркетингу і продажів Нова пошта Павло Даніман.