
Маркетплейс Алло оновив застосунок: відеоогляди, Інновау-фільтр та QR-код


Кількість покупок у зручному мобільному форматі на маркетплейсі Алло щороку зростає і наразі досягає 40% від загальної кількості онлайн-продажів. Щоб клієнтам було максимально зручно та комфортно робити покупки, команда розробників постійно впроваджує корисні зміни у мобільному застосунку Алло.
Щоб всі ці функції стали доступними, користувачам слід оновити застосунок Алло.
«Вже майже половина покупок на allo.ua припадає на мобільний застосунок – нашим клієнтам подобається мобільний шопінг. Щоб купувати було ще швидше та простіше, ми продовжуємо оновлювати застосунок. Ми дослухаємося до наших клієнтів і враховуємо їхні рекомендації щодо подальшого вдосконалення, зокрема, наразі ми працюємо над впровадженням темної теми», — зазначає керівник розробки застосунку Алло Юрій Мостовий.
Застосунок Алло з усіма товарами Алло та партнерів доступний клієнтам маркетплейсу з 2016 року. Він має високий рейтинг в App Store та Google Play – 4,8 бали. У застосунку можна дізнатися про акції, знижки та найвигідніші пропозиції, крім того, є можливість отримати спеціальні знижки при купівлі певних товарів. Вибирати та купувати товари із застосунком легко, він значно покращує досвід мобільного шопінгу покупців маркетплейсу Алло.
Довідка. Алло – маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та іграшок до меблів та електромобілів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.