Маркетплейс Алло оновив застосунок: відеоогляди, Інновау-фільтр та QR-код

Маркетплейс Алло оновив застосунок: відеоогляди, Інновау-фільтр та QR-код

Сьогодні
  111
Оксана Дудка

Кількість покупок у зручному мобільному форматі на маркетплейсі Алло щороку зростає і наразі досягає 40% від загальної кількості онлайн-продажів. Щоб клієнтам було максимально зручно та комфортно робити покупки, команда розробників постійно впроваджує корисні зміни у мобільному застосунку Алло. 

Клієнти пропонують Алло виконує

  • Дивіться відеоогляди. Для зручного ознайомлення перероблено картку товару – опис та характеристики тепер розміщено на одному екрані. Також додано можливість переглянути відеоогляд, якщо такий є.
  • Шукайте інновації. Щоб користувачі легко знаходили доступні товари з інноваційними вау-характеристиками, в кожній категорії додано фільтр «Інновау».
  • Підбирайте на додачу. Додано два нові блоки – схожі та супутні товари. Так користувачі можуть дізнатися про аналогічні за характеристиками та цінами товари маркетплейсу, а також бачитимуть товари, які доповнюють покупку, і зможуть придбати такі комплекти зі знижкою.
  • Не губіть замовлення. Керувати замовленнями стало ще зручніше. Редизайн кошика та його новий функціонал надають клієнтам можливість подовжити термін резервування, якщо не вдається вчасно забрати онлайн-покупку.
  • Діліться покупками. У застосунку зберігаються всі чеки за покупки, а за запитом користувачів додано можливість поділитися чеком.
  • Забирайте замовлення ще швидше. Клієнти Алло можуть швидко та без додаткової верифікації забрати своє онлайн-замовлення у точці видачі Алло: потрібно просто згенерувати QR-код у застосунку та показати його продавцю у магазині. Це зручно, адже понад половина користувачів замовляють товари у застосунку, а забирають в магазинах Алло.

Щоб всі ці функції стали доступними, користувачам слід оновити застосунок Алло.

«Вже майже половина покупок на allo.ua припадає на мобільний застосунок – нашим клієнтам подобається мобільний шопінг. Щоб купувати було ще швидше та простіше, ми продовжуємо оновлювати застосунок. Ми дослухаємося до наших клієнтів і враховуємо їхні рекомендації щодо подальшого вдосконалення, зокрема, наразі ми працюємо над впровадженням темної теми», — зазначає керівник розробки застосунку Алло Юрій Мостовий.

Застосунок Алло з усіма товарами Алло та партнерів доступний клієнтам маркетплейсу з 2016 року. Він має високий рейтинг в App Store та Google Play – 4,8 бали. У застосунку можна дізнатися про акції, знижки та найвигідніші пропозиції, крім того, є можливість отримати спеціальні знижки при купівлі певних товарів. Вибирати та купувати товари із застосунком легко, він значно покращує досвід мобільного шопінгу покупців маркетплейсу Алло.

Довідка. Алло – маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та іграшок до меблів та електромобілів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку