MAPIC-2017: головні спікери, основні теми конференцій і семінарів
15-17 листопада у французьких Каннах пройде найбільша європейська галузева виставка рітейлу і девелопменту: MAPIC-2017.
Асоціація рітейлерів України забезпечує в нашій країні інформаційну підтримку проведення виставки. Крім презентації діючих і нових проектів як компаній роздрібної торгівлі, так і торгово-розважальних центрів, в програмі виставки – два дня насичених конференцій, семінарів, панельних дискусій. Спікерами виступають перші особи провідних європейських рітейлерів і девелоперів – власники, топ-менеджери, консультанти і бізнес-тренери.
Ключова тема MAPIC-2017: Food & Beverage. За даними дослідження CBRE, майже третина відвідувачів торгових центрів приходить туди тільки заради фуд-корти. Значною мірою кафе і ресторани перетворили торгові центри в невід’ємну складову сучасного стилю життя. За даними JLL, оператори, що представляють формати харчування, за останні десять років подвоїли займану ними площу в торгових центрах.
Завдяки великій виставковій зоні і двом дням, на які заплановано понад сто конференцій, презентацій і мережевих заходів за участю понад 200 експертів галузі, MAPIC збирає лідерів європейського ринку рітейлу і девелопменту, щоб розповісти про останні тенденції, важливі угоди та дати стимул і розуміння можливості розвитку бізнесу.
DISCOVER, SHARE & NETWORK IN MAPIC-2017
Програма конференцій світового класу для вивчення індустрії торгової нерухомості, організована ключовими міжнародними спікерами. В рамках програми будуть всебічно вивчені і розглянуті наступні теми:
- THE NEW RETAIL: про актуальні тенденції в галузі, міжнародні проекти в сфері комерційної нерухомості, бізнес-кейси, які допоможуть зрозуміти, як виглядають нові рішення майбутнього;
- SHOPPING THE WORLD: 16 сесій, щоб знайти можливості для розвитку, стратегічних партнерів і варіанти розширення бізнесу в усьому світі;
- ONLINE TO OFFLINE: будуть обговорюватися нові багатозначні відносини між клієнтами, брендами і торгівельними центрами, новітні концепції та інновації в роздрібних торгових центрах покоління 3.0, які підвищують вартість торгової нерухомості і конверсію для рітейлерів;
- LEISURE: знайдіть найкращі рішення, щоб розважити відвідувачів і збільшити трафік і кількість покупок, а також проведений в ТРЦ час. У планах 30 конференцій за участю міжнародних компаній і спікерів, а також панельні дискусії;
- SPECIAL 2017 FOCUS – FOOD & BEVERAGE: Як фуд-корти трансформують рітейл і девелопмент? Глобальний огляд міжнародних тенденцій, обмін досвідом і зустрічі з ключовими гравцями в сфері громадського харчування.
Зареєструватися та купити квики на MAPIC можна за посиланням
Одним з топ-спікерів виставки MAPIC-2017 буде керуючий директор Alibaba Group у Франції Себастьян Бадо. Він відкриє сесію REIMAGINGING RETAIL IN 21ST CENTURY, яка пройде 15 листопада з 9.00 до 10.00.
Себастьян Бадо обіймає посаду керуючого директора France Alibaba Group Holding Limited з 1 грудня 2015 року. Він керує розвитком у Франції міжнародних онлайнових і електронних торгових марок протягом останніх 15 років. До приходу в Google він працював в європейському підрозділі з розвитку Amazon. Він зміг домогтися збільшення частки на місцевому ринку всіх проектів, якими керував, і незмінно успішно підвищував онлайн-екосистему для кожної організації. Він відповідав за розробку стратегічних клієнтів Google в Південній Європі, Східній Європі, на Близькому Сході і в Африці в якості глобального директора по роботі з клієнтами.
Читайте також –
Канни для рітейлу: що український рітейл може дізнатися на MAPIC 2017