
Євген Іваниця, JYSK Україна: В компанії щомісячно оцінюється рівень сервісу на рівні регіону, дистрикту чи окремого магазину


Head of SEO Фокстрот розповів, як у мережі використовують штучний інтелект для генерації фото та контенту для карток товарів та поділився порадами, як взаємодію з GPT-моделями зробити контрольованою, тобто щоб вони видавали правильний результат.
Асоціація ритейлерів України спільно з партнером SMART business – міжнародною IT-компанією з офісами в Україні, Грузії, Азербайджані та Польщі – 24 квітня провели офлайн-зустріч, в ході якої учасники поділилися досвідом та обговорили важливі аспекти впровадження штучного інтелекту в бізнес-процеси. Максим Федорук, Head of SEO Фокстрот, виступив з темою «Prompt Engineering – ключ до інтеграції AI в ваш бізнес». Він розповів про те, як правильно писати ТЗ штучному інтелекту, щоб отримати бажаний результат – правильно згенеровані фото та контент. RAU обрала основні тези з його виступу.
Важливо розуміти, що GPT – це модель, яку навчили на великій кільки різноманітної інформації зі всього світу, як-то: онлайн бібліотеки парсинг сайтів, субтитри в YouTube тощо. Про це каже і літера P у назві, яка означає, що модель Pre-trained (попередньої навчена). Що є, як плюсом, так і мінусом, бо зібрані дані, умовно, з різних епох, могли бути неякісні тексти, сленг, неточні переклади, велика різниця між тематичною та класичною літературою і т. д.
Штучний інтелект вирішує певні завдання, скажімо, генерацію контенту та фото. Не всі сервіси виконують якісно всі завдання. Тож спочатку треба обрати сервіс, який призначений для виконання певної задачі.
Далі – вміти з ним працювати, бо ШІ сам не створює, він відтворює. І залежно від того, яке буде дано ТЗ, такий і буде результат. До прикладу, сервіс обрали правильно, а ТЗ написано не досконало, тож в цьому випадку він може сам додумати артефакти.
Для генерації контенту Максим Федорук радить користуватися кількома правилами.
Правило – Zero Shot: це найпростіший запит для ШІ буквально в одне речення. Проте пам’ятаємо про те, що ШІ навчені на великому обсязі інформації, тож відповідь може бути різна.
One Shot – генерація тексту, коли штучному інтелекту даємо певний приклад. Тобто це дані, на основі яких він напише текст. Після генерації ви його читаєте, а він здається «сирим». Далі можна вдосконалити його технікою Few Shot. Тобто дати ШІ додаткові параметри: беремо перший текст з даними та пишемо, що це має бути текст для допису в для соціальній мереж. ШІ зважаючи на таке ТЗ видасть більш «живий» текст.
Ще один підхід – Step by Step. Крок за кроком давати ШІ інструкції.
А також можна скористатися правилом Act as. Тобто попросити ШІ в генерації контенту імітувати досвід конкретного професіонала. До прикладу, текст має бути написаний від професійного копірайтера, лікаря, інженера, тренера з продуктивності і т.д.
Тобто висновок такий, обираємо правильний сервіс та даємо промпт – максимально детальне ТЗ. Тоді це вже буде контрольована генерація і той результат, на який ви очікуєте.