Що дарували і чим дивували: як пройшов Love Season у Фокстрот

Що дарували і чим дивували: як пройшов Love Season у Фокстрот

17.02.2023 10:30
  1102
Дарія Осіїк

Цьогоріч День всіх закоханих відзначився своїми особливостями, та попри стримані прогнози 14 лютого відбулося, і навіть перевершило очікування. Це підтверджує позитивна динаміка продажів у Фокстрот у цей період.

За інформацією ритейлера, загальне зростання товарообігу за підсумками продажів: більше ніж на 30% відносно досвяткового періоду. Традиційний топ подарунків не змінився, але при цьому спостерігався абсолютно нетипове зростання продажів техніки в категорії великого побуту і телевізорів.

«Зазвичай, на Love Season зростають такі подарункові групи, як «краса» – бритви, фени, стайлери, машинки для стрижки, а також смартфони та аксесуари до них. І в цьому воєнному році згадані категорії безспірно показали гарну динаміку. Але поруч із цим суттєво покращився попит на велику побутову, кухонну техніку і телевізори – плюс 20%, що дійсно є особливістю цього сезону», – ділиться враженнями комерційний директор мережі Фокстрот В’ячеслав Склонний.

На такі результати вплинуло одразу декілька факторів:

  • особлива дата в календарі як привід порадувати близьку людину корисним подарунком у непростий час;
  • зменшення частоти планових відключень або ж повноцінне відновлення електропостачання в багатьох регіонах, що одразу відобразилося на продажах тих груп, які точно не є сезонними – телевізорів, товарів великого побуту;
  • лонч новинки від Samsung – смартфон Galaxy S23 та можливість передзамовлення в якості подарунка.

Варто відзначити, що пік продажів припав на період з 12 по 15 лютого. Окрім відновлення попиту на телевізори та холодильники, значно більше, ніж завжди, продавалися товари з категорії «чоловіча краса», що спричинило навіть короткостроковий дефіцит електробритв. Саме тому цьогоріч за кількістю проданих одиниць ця категорія практично наздогнала категорію «жіночої краси» – 80 проти 90%.

«Щодо регіонального розрізу, суттєвих відмінностей немає. У тих містах, де ми продовжуємо працювати (а це понад 60 населених пунктів), покупці цілеспрямовано приходили до магазину, щоб купити щось конкретне або ж забрати інтернет-замовлення. Тобто,  переважна більшість уже була налаштована на свято. Тому можемо сміливо сказати, що 14 лютого як таке відбулося, а за підсумками продажів перевершило очікування»,  – підсумував В’ячеслав Склонний.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку