
Електронна система відстеження підакцизних товарів: що зміниться з 2026 року та чи готовий бізнес до змін


Емоційний складник розширює креативні межі бренду, робить його більш клієнтоорієнтованим, а також підсилює емоційний зв’язок з клієнтом. Метавсесвіт TA-DA! — це простір вигідних покупок, теплих емоцій, а також живого спілкування з брендом, як онлайн, так і в офлайн-комунікації.
Світ ритейлу щодня трансформується, і брендам стає дедалі складніше вирізнятися з-поміж інших. Ідеальний гравець у сфері ритейлу – це той, що привертає увагу клієнта не лише вигідними цінами, а й емоційно. Ключовий меседж компанії TA-DA!: “Ми продаємо не товар, а емоцію!”.
З початком масштабного і стрімкого розширення мережі супермаркетів TA-DA!, у 2019 році компанія знайшла ефективний інструмент, який допомагає говорити з покупцем не тільки мовою вигідних цін, а й радісних емоцій, яскравих вражень і впізнаваності. Так у Метавсесвіті TA-DA! з’явилися корпоративні герої: бегемот Топчик і динозавр Ціножуй. Це справжні персонажі, які уособлюють цінності бренду TA-DA!
Топчик — один із корпоративних персонажів, який став символом вигідного шопінгу та гарного настрою. Топчик давно є улюбленцем усіх покупців, як малечі, так і дорослих. Він ніколи не проходить повз високі ціни, бо любить їх «топтати», щоб вони стали ще вигіднішими для покупців. Його місія проста: орієнтується в ТОП-товарах, топче високі ціни та додає всім гарного настрою до повсякденного шопінгу.
Ціножуй — ще один корпоративний герой Метавсесвіту TA-DA!, справжній експерт вигоди, який знається на вигідних цінах, як ніхто інший. Ретельно перевіряючи всі пропозиції, він “перекушує” ціни так, щоб залишити тільки справжню вигоду. Чуйний і хоробрий Ціножуй підкуповує покупців TA-DA! своєю турботою про їх гаманець і безумовною любов’ю до знижок.
Працюючи в тандемі, корпоративні герої TA-DA! Топчик і Ціножуй перетворили звичайний нудний шопінг на захопливу пригоду, сповнену усмішок, яскравих емоцій та гарного настрою.
Для компанії TA-DA! герої не просто є невід’ємною частиною візуальної ідентичності бренду. За короткий проміжок часу персонажі набули вагомого значення, транслюючи основні цінності та меседжі компанії. Тому було прийняте рішення: оживити пригоди Топчика і Жуйчика на сторінках дитячої брендової книги з назвою «Пригоди Топчика і Жуйчика на Дикому Заході».
Такий підхід відображає довгострокову мету: сформувати емоційний зв’язок із брендом ще з дитинства та побудувати довіру з майбутніми клієнтами змалку. У форматі дитячої книги формується позитивне враження про бренд, яке залишиться в пам’яті надовго. А коли ці діти підростуть — їм вже не треба буде пояснювати, що таке TA-DA! Саме цей емоційний зв’язок із дитинства і стане вирішальним, коли прийде час здійснити вибір на користь того чи іншого супермаркету.
Наші герої швидко стали частиною візуального середовища бренду — TA-DA! використовує їх у відео, друкованих промоматеріалах, у зовнішній та внутрішній рекламі, а також у соцмережах. Топчик і Ціножуй стали частиною корпоративної айдентики компанії TA-DA!. Їх з легкістю впізнають на відкриттях нових супермаркетів, різних тематичних активностей, які проводяться в супермаркетах з їх участю, і, звісно ж, у соцмережах TA-DA!, де вони є справжніми зірками контенту.
Поява корпоративних героїв у Метавсесвіті TA-DA! здійснила справжній прорив у комунікації з клієнтами. Вони стали близькими друзями для тисяч покупців (зокрема, наймолодших), які з нетерпінням чекають на зустріч із ними не лише в супермаркетах, а й у соціальних мережах, на святкових заходах і тематичних активностях.