Корисна гра: кібертурніри в якості засібу розширення кола споживачів – кейс Moyo

Корисна гра: кібертурніри в якості засібу розширення кола споживачів – кейс Moyo

Сьогодні
  141
Костянтин Симоненко

Заступниця директора департаменту омніканальності та клієнтського досвіду Moyo Наталія Случай в ході RAU Expo 2025  розповіла про те, як геймерський турнір допомагає перетворити учасників турніру на потенційних покупців.

Гейміфікація як точка входу

Використання ігрових елементів та механік у маркетингових кампаніях давно практикується ритейлерами задля підвищення залучення, мотивації та лояльності цільової аудиторії. Але окрім «колеса Фортуни» та іншої схожої гейміфікації існують інші цікаві приклади комунікації брендів з потенційними споживачами. Зокрема, в компанії Moyo одними з перших почали використовувати кібертурніри як інструмент залучення нової аудиторії.

Оскільки в сфері торгівлі електронікою та різноманітною технікою рівень конкуренції доволі високий, ритейлеру потрібно бути спритнішим за інших, постійно щось вигадувати аби залучати нову аудиторію. Особливо таку важливу аудиторію, що активна саме в онлайн – там, де переважно й працює такий ритейлер як Moyo.

Тому вирішили створити унікальний контент для активних споживачів аби інтегрувати бренд Moyo в геймерську цифрову культуру через гру, спільноту та розвагу. Наразі основне ядро такої аудиторії – це молодь віком 16-35 років, хоча там є і старші, і молодші. Вони глибоко інтегровані в цифрову ігрову культуру та мають високу онлайн-активність. А бренд, який взаємодія з геймерами, виграє їхню лояльність.

Три рівні гри

Ще у 2021 році вдалося провести два кібер-турніри. Перший, що відбувся у травні 2021-го, став своєрідним тестовим майданчиком, де компанія отримувала перший досвід. Після «роботи над помилками» вже через півроку відбувся другий турнір, який увійшов до Національного реєстру рекордів України як найбільший аматорський кіберспортивний турнір, організований ритейлером.

Надалі планувалося масштабувати цей досвід побудови «містка» між брендом та геймерською спільнотою, але так склалося, що довелося зробити значну перерву – аж до травня 2025 року. Проте і третій турнір став рекордним за кількістю учасників, побивши власний рекорд 2021 року.

Власне, сам турнір складався з трьох етапів. Перший з них найдовший, оскільки потрібно було працювати з широкою аудиторією, залучати її до контакту з брендом, щоб люди підписувалися, реєструвалися, дізнавалися, що буде, читали новини тощо. Другий – відбірковий етап – це один день, протягом якого зареєстровані гравці, власне, грають. Саме на цьому етапі відбираються чотири найкращі команди, що зустрічаються у фіналі.

Аби додатково мотивувати спільноту гравців долучатися до турніру був сформований великий призовий фонд вартістю 300 000 грн. І тут теж важливо було обрати ті призи, які були би цікаві геймерам. Для цього залучили партнерів Moyo, а на додачу до подарунків роздавали сертифікати. І як показав досвід, це була хороша мотивація дійти до фіналу і виграти.

Просування турніру в медіа

Задля максимально широкого охоплення важливо було вибрати саме ті канали комунікації, де можна знайти цільову аудиторію, в якій зацікавлений бренд. Аудиторію, яка цікавиться геймерською культурою. Окрім реклами в ЗМІ, на радіо та платформі Київстар ТБ рекламна комунікація відбувалася в телеграм-каналах геймерських ком’юніті, а також через трансляції на YouTube та Twitch. Окрім того, була запущена SMM-кампанія по всім соцмережам та Discord, залучені інфлюенсери та стрімери.

В результаті цієї роботи третій аматорський кібертурнір зміг зібрати 1880 учасників. А ще більше людей вболівали на відстані – загалом більше 10 000 переглядів.

Розширення аудиторії через гру

Тому в Moyo прийняли рішення продовжувати кібертурніри й надалі, бо цей формат цікавий досить широкій аудиторії споживачів. Важливо відзначити, що це були не тільки геймери, а й звичайні споживачі інших категорій товарів. Тому компанії було надважливо аби через інтерес до турніру більша кількість людей полюбили бренд Moyo і стали його постійними лояльними покупцями. Чий споживацький досвід взаємодії з брендом почався не з покупки, а із залучення до гри як цікавого проєкту. Водночас Moyo вийшов за межі сформованої аудиторії ритейлу електроніки та техніки, показавши себе як учасник спільноти.

Як результат – підвищення інтересу до геймерських ноутів, периферії, аксесуарів. Під час проведення турніру, особливо під час реєстрації, зросла конверсія у категорії Gaming. Акції, пов’язані з турніром, підвищили кількість повторних покупок. Відтак компанія продовжить напрацювання в цьому форматі та шукатиме нові додаткові формати взаємодії зі споживачами. Тобто шукатиме, що цікаво споживачам, аби залучити їх, а не працювати у форматі «купи хоч щось».

Зокрема, в Moyo існує окремий геймерський канал, де публікуються останні новини та все, що стоїть за геймінгом. Щотижня проводиться стрім на YouTube, де у ритейлера вже є власна аудиторія, яка збирається, щоб пограти з ведучим. І зрозуміло, що окрім покупок це формує лояльність до бренду і забезпечує постійний контакт з брендом.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку