
Король пиріжків: як сімейний бізнес Fornetti перетворився на міжнародну франшизу


Три роки повномасштабної війни стали великим випробуванням для бізнесу в Україні. Мережа ресторанів KFC – одна з тих, кому вдалося не лише адаптуватися до нових реалій, а й досягти значного зростання та відчутних результатів.
З початку повномасштабного вторгнення загальний обсяг фінансування в будівництво нових закладів KFC в Україні перевищив 500 млн грн. За цей час було відкрито 17 нових ресторанів, а загальна кількість закладів досягла 65, бізнес за цей час зріс більше ніж на третину.
Окрім розширення мережі, KFC активно інвестує в поширення присутності в різних каналах продажів. Один із ключових напрямів інвестування KFC – діджиталізація послуг. За підсумками 2024 року обсяг транзакцій через кіоски самообслуговування показав зростання від 50% до 81%. Також було запущено мобільний застосунок з CRM-системою та функцією Click&Collect, що забезпечує клієнтам зручніший доступ до сервісу.
Попри складні умови, компанія не скорочувала команду, а навпаки, зберігала фінансові виплати, у період закриття ресторанів на початку повномасштабної війни.
За підсумками минулого року, KFC продемонструвала зростання транзакцій на 5% по продажах same-store (продажі в одному й тому ж закладі). Бренду вдалося не лише зберегти, а й примножити кількість прихильників та зміцнити їхню довіру.