
Аврора розширює R&D команду: компанія залучає студентів до реальних проєктів


Застосунок Kasta запустили програму «1 мільйон субсидій» – довгострокову ініціативу, що дозволяє купувати найбажаніші товари зі знижкою від 10% до 30%. Це не акція з обмеженим терміном дії, а постійна модель підтримки клієнтів. Субсидія від Kasta – це маркетинг-механіка у підході до ціноутворення в українському онлайн-рітейлі.
Програма надає доступ до товарів провідних світових брендів (Apple, Dyson, Samsung та інших A-категорії) за кращими цінами. У розділі «1 мільйон субсидій» на Kasta зібрані найпопулярніші пропозиції, а асортимент оновлюється щомісяця. Програма діє виключно при оплаті Kasta Visa Card, яку можна оформити безкоштовно у застосунку.
«“1 мільйон субсидій” — це більше, ніж програма лояльності чи промоакція. Це зміна підходу до ціноутворення на ринку, яка дозволяє топовим брендам стати частиною повсякденного вибору споживача», — зазначає CEO Kasta Андрій Логвін.
Програма пропонує покупцям ряд переваг, серед яких:
Запуск «1 мільйон субсидій» – одна з ключових програм нового етапу розвитку Kasta як єдиної екосистеми щоденної вигоди, яка поєднує e-commerce і fintech.
Довідка. Kasta – екосистема щоденної вигоди, в якій одночасно можна придбати одяг, взуття, електроніку, аксесуари, усе для дому та скористатися вигодами внутрішнього банкінгу. Уже 15 років Kasta розробляє сервіси, які змінюють український ринок, і дає досвід ще зручніших, ще швидших, ще більш вигідних онлайн-покупок.