Яна Донченко, Пчілка маркет: Для нашої мережі благодійність є важливою частиною діяльності

Яна Донченко, Пчілка маркет: Для нашої мережі благодійність є важливою частиною діяльності

30.05.2024 08:30
  1607
Валерія Байда

Як мережа Пчілка маркет разом з партнером створили благодійний проєкт, не мають окремої команди, проте справляються внутрішніми силами команди. А також про результати його роботи за вісім місяців.

За дослідженням консалтингової компанії Deloitte в Україні, у повномасштабну війну донати для українців стали майже такими ж популярними, як харчові продукти – 92% громадян країни донатять на допомогу ЗСУ або постраждалим внаслідок воєнних дій, і третина з них робить це систематично.

Щоб допомогти ЗСУ наблизити перемогу нашої країни, український ритейл створює благодійні ініціативи. Менеджер зі зв’язків з громадськістю Пчілка маркет Яна Донченко в колонці для RAU розповіла, як разом з партнером започаткували проєкт «Бойова Пчілка», допомагають співробітникам, які наразі служать, та іншим підрозділам, які цього потребують. 

Про те, як започаткували проєкт та перші результати

Для нашої мережі благодійність є важливою частиною діяльності. До створення проєкту «Бойова Пчілка» ми активно співпрацювали з фондом «Киян» і допомагали дітям. Також надавали гуманітарну допомогу ВПО та займалися точковою допомогою військовим. Але з плином часу ми відчували суттєву потребу у створені чогось більшого. Коли наші партнери – П’ятий канал – запропонували зробити спільну благодійну акцію, ми зрозуміли, що це саме те, що ми шукали.

«Бойова Пчілка» стала для нас вкрай важливим проєктом, в розвиток якого наша команда з радістю вкладає свої сили.

Проєкт стартував 1 вересня 2023 року, тобто вже триває вісім місяців. За цей час ми провели вісім зборів та наразі триває дев’ятий – збираємо на чотири дрони та вже маємо запити від хлопців, які дуже хочемо закрити якнайшвидше.

До нас звертаються всі, хто має потребу. Із наявних запитів формується черга. І в порядку цієї черги ми купуємо та відправляємо нашим бійцям потрібне обладнання.

Загалом ми вже придбали та передали на фронт дрони та акумулятори, пікап для евакуації, старлінки, антидронові рушниці, квадроцикл з причепом, мікроавтобус та обладнання для зв’язку.

Про команду проєкту

Проєкт не має окремої команди, ми справляємося власними силами. Вся наша команда з великим ентузіазмом підхопила ідею акції, і всі з радістю докладають зусилля до її реалізації. «Бойова Пчілка» не є чимось складним для нас, ми пишаємося цим проєктом, він нас надихає. Також велику частину роботи виконують наші партнери – П’ятий канал. Вони займаються пошуком необхідної техніки, придбанням та відправкою її до військових.

Ми купуємо техніку, як збирається потрібна сума. Одна заявка може закриватися кілька тижнів, а може і понад місяць.

Про те, як взяти участь

Стати учасником благодійного проєкту – легко, достатньо купити піцу чи каву в нашій мережі. Піцу можна придбати в 29 магазинах з 36, а каву – в 35 з 36. П’ять гривень з кожної піци та гривня з кожної кави йдуть на проєкт «Бойова Пчілка». Також ми маємо банку для донатів, знайти її можна в наших соціальних мережах, в додатку та на сайті. Вона відкрита для всіх, хто має бажання долучитися. 

Чому саме обрали каву та піцу? Ці позиції завжди були популярними в нашій мережі та й з часом ця тенденція не змінюється. До того ж ми зацікавлені у тому, щоб скоріше закривати нагальні потреби наших захисників, тому при виборі позицій для участі в акції обирали найпопулярніші. І можемо точно сказати, що наші покупці з радістю долучаються до благодійної акції.

Про інформування клієнтів

Ми часто нагадуємо нашим покупцям про благодійну акцію. Про ініціативу «Бойова Пчілка» можна прочитати в наших соціальних мережах, на сайті, у додатку, біля кожного кафетерію є плакати з деталями благодійної акції, в магазинах можна почути аудіо із закликами доєднатися, також про ініціативу розповідають наші партнери – П’ятий канал – у телесюжетах, соціальних мережах та YouТube-каналі.

Про співробітників мережі Пчілка маркет, які служать в ЗСУ

У нас є співробітники, які служать в лавах ЗСУ. Звичайно, робочі місця за ними закріплені. Кілька зборів, а саме на пікап та антидронові рушниці, були зроблені для наших колег, які захищають країну в гарячих точках. Також ми збираємо та відправляємо посилки за їхніми запитами (гуманітарна допомога, термоустілки і таке інше). Минулого року у нас проходила акція «Малюнок захиснику», ми пригощали діток морозивом, а вони робили малюнки, які потім ми відправили на фронт, в тому числі нашим колегам, які там знаходяться. 

Тож наразі проєкт «Бойова Пчілка» дає прекрасні результати, і ми дуже вдячні кожному, хто долучається. У майбутньому, можливо, будемо переглядати умови проєкту. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  40
Усі новини ринку