
Mobile-First Award 2025: Відкрито голосування за найкращі мобільні застосунки в Україні


За результатами дослідження Promodo з українізації трафіку, у 2024 році частка запитів українською у ніші електроніки зросла на третину, досягнувши 21%. І це зростання триває.
У попередньому дослідженні команда агенції аналізували як комерційні, так і органічні запити. Цього разу сфокусувалася на мові, якою українці шукають електроніку, коли прагнуть купити. Чи варто досі орієнтуватися на ключові слова російською? Чи потрібно додавати англомовні запити?
Спойлер: українці шукають і англійською. Наприклад, вводячи повну назву моделі телефону чи телевізора. Якщо ви хочете, щоб ці люди стали вашими клієнтами, варто збирати англомовні ключі у своєму акаунті та таргетувати на них оголошення.
Розподіл загальної кількості унікальних запитів за мовою (загалом по всіх категоріях)
У ніші електроніки російська мова досі переважає. Загалом відсоток української зростає, проте поступово і нерівномірно у різних товарних категоріях: у 2024 році майже 25% від загальної кількості запитів були державною мовою. Англійською — майже 30%.
Якщо порівняти CTR, середньозважену вартість кліку та вартість конверсії, то загальні показники для українськомовних та російськомовних ключів майже ідентичні. Однак кількість запитів українською, за даними Promodo, зростає з року в рік.
У певних категоріях оголошення, які показуються за українськомовними запитами, більш клікабельні та мають вищий коефіцієнт конверсії.
Розподіл загальної кількості унікальних запитів за мовою (загалом по всіх категоріях)
У РMах-кампаніях ми бачимо, що оголошення у майже 40% випадків показуються по модельних запитах англійською. І саме вони приносять релевантний трафік і продажі.
Також PMax-кампанії, які показуються за українськомовними пошуковими запитами, більш клікабельні та мають трохи вищий коефіцієнт конверсії. Однак різниця з російськомовними аналогами поки що незначна.
За кількістю запитів українська мова значно поступається, якщо зануритися у товарні категорії.