Франшиза від Karcher: шлях до вашого власного бізнесу

Франшиза від Karcher: шлях до вашого власного бізнесу

05.10.2023 08:45
  2100
rau

Офіційне представництво Karcher в Україні оновлює “дилерське партнерство” на “дилерську франшизу” Karcher – на яких умовах її можна запустити.

Компанія Karcher є провідним лідером у сфері обладнання для прибирання. Офіційне представництво Karcher в Україні було відкрите ще у 2006 році, але вже до того часу в країні була представлена широка мережа дилерських партнерів. 2018 року українське представництво було визнано дочірньою компанією Karcher номер один у світі.

Зараз мережа Karcher в Україні складається з 14 власних та 22 партнерських магазинів, які успішно працюють по всій території України, з 2022 року було відкрито 3 нових магазинів. Один з партнерів працює на ринку вже понад 25 років, що яскраво свідчить про надійність та вигідність співпраці з компанією Karcher.

Цього року компанія оновлює “дилерське партнерство” на “дилерську франшизу” Karcher, яка передбачає вигідні умови підключення до співпраці, відсутність роялті, повний супровід під час відкриття монобрендового магазину, допомогу в розвитку бізнесу франчайзі та можливість навчання у висококваліфікованих експертів. При цьому основна вигода компанії Karcher в Україні – розширення мережі франчайзингових магазинів, зокрема у нових регіонах, покращення якості обслуговування та підтримки клієнтів у містах, де ще не присутній. 

Розповідаємо про особливості дилерської франшизи від Karcher та на яких умовах її можна запустити. 

Залишити заявку на відкриття магазину Керхер

Умови відкриття монобрендового магазину Karcher по франшизі

Головні умови відкриття франчайзингового магазину – це:

  • Фінансова стабільність франчайзі;
  • Економічно вигідна локація для відкриття
  • Відсутність франчайзингового партнера Керхер в даній локації від 20 км до магазинів;
  • Наявність приміщення від 60 кв. м, яке відповідає всім вимогам компанії Karcher;
  • Просування власного бізнесу за допомогою маркетингових інструментів.
  • Відповідність та слідування стандартам компанії;
  • Бажання саморозвитку.

Термін розгляду заявки на відкриття франчайзингово магазину становисть всього 14 днів, а запуск магазину від 1 місяця. 

Після знайомства та підписання договору про співпрацю офіційне представництво Karcher в Україні надає франчайзинговому партнеру повний спектр послуг для розвитку його бізнесу.                  

Зокрема, команда допомагає з пошуком оптимальної локації та розробкою проекту магазину, надає детальні рекомендації щодо ремонту та обладнання приміщення. 

Партнер мережі отримує доступ до налагодженої CRM-системи, що значно спрощує ведення  бізнесу та облік товарів. Команда Karcher проводить навчання персоналу франчайзі та надає детальну інформацію про товари, стандарти обслуговування та використання фірмової CRM-системи. 

Компанія допомагає франчайзі з першими замовленнями та презентацією товарів у магазині, а також підтримує бізнес партнера у маркетингових активностях та допомагає з організацією і проведенням події з нагоди відкриття магазину. 

Загалом компанія Karcher веде win-win стратегію розвитку бізнесу. Її основна мета забезпечити всебічну підтримку та допомогу партнерам заради розвитку та процвітання їх бізнесу, адже це забезпечує й динамічний розвиток мережі Karcher в цілому.

Формати франчайзингових магазинів, товарний асортимент та підтримка з боку офіційного представника

Франчайзинговий магазин може працювати в одному з трьох доступних форматів:

  • Магазин Керхерпотребує інвестицій  від 30 000 євро, з яких активн 60% на закупку товару для продажу (актив для кожного формату магазинів), приміщення від 60 кв. м. Термін відкриття становить один місяць, період окупності – від 1 року, нульові паушальний внесок та роялті;
  • Керхер Центр – потребує інвестицій від 35 000 євро, приміщення від 100 кв. м. Термін відкриття становить від одного до двох місяців, період окупності – близько 2 років, нульові паушальний внесок та роялті;
  • Керхер Компетенс Центр – магазин з автомийним комплексом, що потребує інвестицій від 90 000 євро. Термін відкриття – від шести місяців, період окупності – від 3-х років, нульові паушальний внесок та роялті.

     Усі франчайзингові магазини мають монобрендовий формат, що відповідає стандартам, встановленим головним офісом компанії. Особливостями та перевагами монобрендового магазину є:

    • Фірмовий зовнішній вигляд;
    • Фірмове обладнання (стелажі та трейд маркетинг); 
    • Повний товарний асортимент та наявність ексклюзивних позицій;
    • Збільшена знижка на товар для монобрендового партнера;
    • Облаштована зона очікування для клієнтів;
    • Єдина СRМ-система;
    • Омніканальність між монобрендовими, власними та інтернет-магазинами мережі Karcher
    • Постійне підвищення кваліфікації персоналу 
    • Маркетингова та трейд маркетингова підтримка.  

Монобрендовий магазин Karcher має на своїх полицях широкий асортимент товарів бренду, а також ексклюзивні позиції та акційні пропозиції, які не представлені у інших мережевих партнерів компанії.

В залежності від формату магазину та його розміру обирається базовий асортимент, повний чи розширений. Також за бажанням партнера можна зробити акцент на побутовий чи професійний сегменти товару:

  • Побутовий сегмент: пилососи для домашнього та господарського використання, мийки високого тиску, підлогомийна техніка, очищення паром, садова техніка, аксесуари та обладнання для поливу, віконні пилососи, побутова хімія для прибирання.
  • Комерційна та професійна техніка для підприємств та промислових рішень: апарати високого та надвисокого тиску, підлогомийну техніку, професійну хімію для прибирання та інші рішення для готельно-ресторанного бізнесу, будівництва, сільського господарства і комерційних потреб.

Після відкриття партнерського магазину команда Karcher продовжує підтримувати франчайзі та надає йому цілу низку послуг та сервісів для динамічного розвитку. Зокрема, компанія надає партнеру доступ до касової програми для підтримки продажів та фінансової аналітики та організовує щорічні зустрічі франчайзингових партнерів для обміну досвідом та співпраці. Також компанія забезпечує підвищення кваліфікації персоналу партнера через навчання у власній Академії Керхер, організацію виїзних майстер-класів, онлайн навчання та обмін досвідом з фірмовими Керхер Центрами.

Стратегія розвитку франчайзингової мережі Karcher

Зараз Karcher в Україні фокусується на розширенні мережі дилерських франчайзингових магазинів у нових регіонах, що забезпечують загальне збільшення присутності бренду на ринку України. Так, до кінця цього року в планах компанії відкриття ще двох магазинів. А наступного року компанія планує відкрити від десяти нових точок продажів по франчайзинговій програмі.

Компанія готова розглянути усі пропозиції щодо міст та локацій для нових магазинів, але потрібно враховувати, що новий магазин має розташовуватись на відстані не ближче 20 км, від вже діючого монобрендового магазину Керхер, а в деяких містах розглядається ексклюзивна представленість франчайзингового магазину. 

Локація для відкриття франчайзингово магазину має відповідати наступним вимогам: 

  • Перша лінія з великим автомобільним трафіком;
  • Розмір торгового приміщення від 60 кв. м в залежності від формату магазину;
  • Фасадні вікна для якісного освітлення приміщення та оглядовості;
  • Окремий вхід для клієнтів та зручна парковка;
  • Можливість розміщення на фасаді великої вивіски та її видимість з дороги для привернення уваги;
  • Оформлення магазину згідно з рекомендаціями бренду Karcher для створення єдиної стилістики.

За допомогою розширення франчайзингової мережі Karcher має намір підвищити впізнаваність бренду та збільшити кількість лояльних клієнтів компанії. Для цього компанія також постійно працює над покращенням якості обслуговування та забезпеченням якісних консультацій і підтримки усіх клієнтів бренду.

Переваги партнерства з Karcher 

Компанія Karcher володіє світовим визнанням завдяки німецькій якості своєї продукції та стабільності на українському ринку. Після повномасштабного вторгнення в Україну, компанія одразу відновила свою діяльність, щоб забезпечити партнерів та критичну інфраструктуру, які залежали від її обладнання для підтримки свого бізнесу та і зараз продовжує активно розвивати свій бізнес та підтримку.

Компанія має велику кількість лояльності клієнтів і постійно працює над збільшенням їх кількості. Також Karcher всіляко підтримує своїх франчайзі, надає спеціальне програмне забезпечення для оптимізації діяльності та на постійній основі залучає їх до маркетингових та рекламних активностей.  

Загалом за умов дотримання стандартів та рекомендацій команди Karcher, наповненій вітрині товару та кваліфікованому персоналу дохід франчайзингового магазину у перший рік діяльності в середньому прибуток становитиме від 300 000 гривень до 800 000 грн з поступовим зростанням.  

Тож, якщо ви готові розпочати свій бізнес разом з Karcher Україна, залишайте заявку та приєднуйтесь до команди справжніх професіоналів.

Для отримання додаткової інформації, Контакти: 

Олена Міщенко – Менеджер з розвитку дилерської франшизи

+380673599701

Telegram – Olena_Mischenko_Karcher

olena.mischenko@karcher.com


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку