
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Офіційне представництво Karcher в Україні оновлює “дилерське партнерство” на “дилерську франшизу” Karcher – на яких умовах її можна запустити.
Компанія Karcher є провідним лідером у сфері обладнання для прибирання. Офіційне представництво Karcher в Україні було відкрите ще у 2006 році, але вже до того часу в країні була представлена широка мережа дилерських партнерів. 2018 року українське представництво було визнано дочірньою компанією Karcher номер один у світі.
Зараз мережа Karcher в Україні складається з 14 власних та 22 партнерських магазинів, які успішно працюють по всій території України, з 2022 року було відкрито 3 нових магазинів. Один з партнерів працює на ринку вже понад 25 років, що яскраво свідчить про надійність та вигідність співпраці з компанією Karcher.
Цього року компанія оновлює “дилерське партнерство” на “дилерську франшизу” Karcher, яка передбачає вигідні умови підключення до співпраці, відсутність роялті, повний супровід під час відкриття монобрендового магазину, допомогу в розвитку бізнесу франчайзі та можливість навчання у висококваліфікованих експертів. При цьому основна вигода компанії Karcher в Україні – розширення мережі франчайзингових магазинів, зокрема у нових регіонах, покращення якості обслуговування та підтримки клієнтів у містах, де ще не присутній.
Розповідаємо про особливості дилерської франшизи від Karcher та на яких умовах її можна запустити.
Залишити заявку на відкриття магазину Керхер
Головні умови відкриття франчайзингового магазину – це:
Термін розгляду заявки на відкриття франчайзингово магазину становисть всього 14 днів, а запуск магазину від 1 місяця.
Після знайомства та підписання договору про співпрацю офіційне представництво Karcher в Україні надає франчайзинговому партнеру повний спектр послуг для розвитку його бізнесу.
Зокрема, команда допомагає з пошуком оптимальної локації та розробкою проекту магазину, надає детальні рекомендації щодо ремонту та обладнання приміщення.
Партнер мережі отримує доступ до налагодженої CRM-системи, що значно спрощує ведення бізнесу та облік товарів. Команда Karcher проводить навчання персоналу франчайзі та надає детальну інформацію про товари, стандарти обслуговування та використання фірмової CRM-системи.
Компанія допомагає франчайзі з першими замовленнями та презентацією товарів у магазині, а також підтримує бізнес партнера у маркетингових активностях та допомагає з організацією і проведенням події з нагоди відкриття магазину.
Загалом компанія Karcher веде win-win стратегію розвитку бізнесу. Її основна мета – забезпечити всебічну підтримку та допомогу партнерам заради розвитку та процвітання їх бізнесу, адже це забезпечує й динамічний розвиток мережі Karcher в цілому.
Франчайзинговий магазин може працювати в одному з трьох доступних форматів:
Усі франчайзингові магазини мають монобрендовий формат, що відповідає стандартам, встановленим головним офісом компанії. Особливостями та перевагами монобрендового магазину є:
Монобрендовий магазин Karcher має на своїх полицях широкий асортимент товарів бренду, а також ексклюзивні позиції та акційні пропозиції, які не представлені у інших мережевих партнерів компанії.
В залежності від формату магазину та його розміру обирається базовий асортимент, повний чи розширений. Також за бажанням партнера можна зробити акцент на побутовий чи професійний сегменти товару:
Після відкриття партнерського магазину команда Karcher продовжує підтримувати франчайзі та надає йому цілу низку послуг та сервісів для динамічного розвитку. Зокрема, компанія надає партнеру доступ до касової програми для підтримки продажів та фінансової аналітики та організовує щорічні зустрічі франчайзингових партнерів для обміну досвідом та співпраці. Також компанія забезпечує підвищення кваліфікації персоналу партнера через навчання у власній Академії Керхер, організацію виїзних майстер-класів, онлайн навчання та обмін досвідом з фірмовими Керхер Центрами.
Зараз Karcher в Україні фокусується на розширенні мережі дилерських франчайзингових магазинів у нових регіонах, що забезпечують загальне збільшення присутності бренду на ринку України. Так, до кінця цього року в планах компанії відкриття ще двох магазинів. А наступного року компанія планує відкрити від десяти нових точок продажів по франчайзинговій програмі.
Компанія готова розглянути усі пропозиції щодо міст та локацій для нових магазинів, але потрібно враховувати, що новий магазин має розташовуватись на відстані не ближче 20 км, від вже діючого монобрендового магазину Керхер, а в деяких містах розглядається ексклюзивна представленість франчайзингового магазину.
Локація для відкриття франчайзингово магазину має відповідати наступним вимогам:
За допомогою розширення франчайзингової мережі Karcher має намір підвищити впізнаваність бренду та збільшити кількість лояльних клієнтів компанії. Для цього компанія також постійно працює над покращенням якості обслуговування та забезпеченням якісних консультацій і підтримки усіх клієнтів бренду.
Компанія Karcher володіє світовим визнанням завдяки німецькій якості своєї продукції та стабільності на українському ринку. Після повномасштабного вторгнення в Україну, компанія одразу відновила свою діяльність, щоб забезпечити партнерів та критичну інфраструктуру, які залежали від її обладнання для підтримки свого бізнесу та і зараз продовжує активно розвивати свій бізнес та підтримку.
Компанія має велику кількість лояльності клієнтів і постійно працює над збільшенням їх кількості. Також Karcher всіляко підтримує своїх франчайзі, надає спеціальне програмне забезпечення для оптимізації діяльності та на постійній основі залучає їх до маркетингових та рекламних активностей.
Загалом за умов дотримання стандартів та рекомендацій команди Karcher, наповненій вітрині товару та кваліфікованому персоналу дохід франчайзингового магазину у перший рік діяльності в середньому прибуток становитиме від 300 000 гривень до 800 000 грн з поступовим зростанням.
Тож, якщо ви готові розпочати свій бізнес разом з Karcher Україна, залишайте заявку та приєднуйтесь до команди справжніх професіоналів.
Для отримання додаткової інформації, Контакти:
Олена Міщенко – Менеджер з розвитку дилерської франшизи
+380673599701
Telegram – Olena_Mischenko_Karcher