
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


Фокстрот оголошує про призначення на позицію СМО Олега Нікольського, який стане новим ключовим драйвером змін та інноваційної стратегії компанії.
Він долучився до компанії у липні, щоб зміцнити основні напрямки розвитку та підвищити професійний потенціал команди. Олег має 15-річний досвід у маркетингу, та вже 8 років працює на ринку електроніки. У 2019-20 роках він уже був у складі команди Фокстрот, після чого займав позицію СМО у компанії Цитрус.
“Я захоплений можливістю приєднатися до команди Фокстрот в якості СМО в цей важкий для країни час: коли з одного боку бізнес має нести на собі корпоративну соціальну відповідальність, а з другого – утримувати свої позиції та розвиватись у галузі. У нашому швидкозмінному світі технологій і електроніки я маю намір використати свої знання та досвід, щоб відкривати нові перспективи для компанії та забезпечувати її успіх на ринку. Разом з командою Фокстрот ми будемо зосереджені на постійному розвитку, інноваціях та задоволенні потреб наших клієнтів”, – коментує своє призначення СМО компанії Олег Нікольський.