20 мільйонів накопичили, 18 витратили: феномен програми лояльності TA-DA!

20 мільйонів накопичили, 18 витратили: феномен програми лояльності TA-DA!

23.09.2025 02:00
  816
Оксана Дудка

В умовах складної економічної ситуації українські ритейлери дедалі активніше роблять ставку на програми лояльності, як дієвий інструмент утримання клієнтів. Мережа супермаркетів TA-DA! пішла далі – створила систему, де кожна гривня покупки повертається у вигляді реальних бонусів.

20 млн грн повернули покупцям за рік

Цифри говорять самі за себе: у 2024 році клієнти TA-DA! накопичили бонусів на суму понад 20 млн грн. З них використали понад 18 млн грн – це майже 90% від усіх нарахованих коштів. Такий високий показник використання є рідкісним для ринку, адже часто бонуси так і залишаються «мертвим вантажем» на картках покупців.

Коли люди активно витрачають бонуси, це означає, що система справді ефективно працює. У випадку TA-DA! 70% покупців регулярно користуються програмою лояльності, тоді як решта 30% – це нові клієнти, які ще не встигли оцінити переваги. Така висока залученість напряму впливає на структуру покупок.

У 2024 році у чеку з бонусною карткою (БК), який містить товар від торгової марки TA-DA! – в середньому шість SKU власної ТМ. У 2025 році у чеку з БК, який містить товар від TA-DA! – в середньому чотири. Така тенденція зумовлена випуском ВТМ Gooddi та розширенням асортименту нового бренду. Доречно буде назвати міста з найвищим середнім чеком учасників програми за І півріччя 2025 року: Полтава, Суми, Кременчук, Київ, Кам’янське тощо.

Три способи стати учасником бонусної картки і зберегти приватність

Долучитися до програми лояльності можна буквально за хвилину – достатньо зробити покупку від 1 грн та назвати номер телефону на касі. Принцип нарахування максимально простий: 1 грн покупки = 1 бонус, а кешбек становить від 1 до 4 % залежно від загальної суми покупок. Наприклад, після того як клієнт здійснить покупок загалом на 1500 грн, відсоток бонусів зросте з 1 до 2, після 30 000 грн – вже до 3%.

Також компанія передбачила альтернативи для тих, хто має намір зберегти конфіденційність особистих даних. TA-DA! запровадила три способи ідентифікації та використання бонусної картки: фізична картка, сканування штрих-коду в додатку або введення номера на терміналі.

Цифрова складова програми розвивалася навіть у складних умовах – наприклад, версію додатка для iOS компанія розробила у 2023 році під час активної фази військових дій. Це демонструє пріоритетність технологічного підходу в межах стратегії компанії.

Коли бонуси працюють не тільки в супермаркеті

Унікальність програми TA-DA! полягає в можливості використовувати накопичені бонуси за межами супермаркетів. Бонуси можна витратити в усій екосистемі TA-DA! та у партнерів: Банк Власний Рахунок + Явір-2000 – кав’ярнях Є!Кава by TA-DA!, дитячих кімнатах Tadaroom чи фітнес-студіях Brosko Studio.

Амбітним кроком стало партнерство з програмою «Власний рахунок». Невдовзі бонуси TA-DA! можна буде обміняти на балобонуси й витрачати в мережах Сільпо, Maudau або Loko. Запуск цієї функції вже в процесі підготовки. Фактично це перетворює локальну програму лояльності на частину масштабної системи заощаджень.

Окремі умови діють для співробітників компанії – вони oдразу отримують максимальний відсоток накопичення у програмі лояльності – 4% з першої покупки, що свідчить про комплексний підхід до формування лояльності як серед клієнтів, так і в межах команди.

Високий рівень використання бонусів показує, що українські споживачі готові активно користуватися програмами лояльності за умови їх справжньої практичності і широких можливостей застосування.

У цьому й полягає феномен TA-DA!: бонуси тут не втрачають цінності, а стають частиною щоденного життя клієнтів — від покупок у супермаркеті до кави чи фітнесу. Такий підхід перетворює програму лояльності на інструмент реальної економії та зміцнює довіру до бренду.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку