
Цифровий асистент Help-bot від Епіцентр отримав новий функціонал


В умовах складної економічної ситуації українські ритейлери дедалі активніше роблять ставку на програми лояльності, як дієвий інструмент утримання клієнтів. Мережа супермаркетів TA-DA! пішла далі – створила систему, де кожна гривня покупки повертається у вигляді реальних бонусів.
Цифри говорять самі за себе: у 2024 році клієнти TA-DA! накопичили бонусів на суму понад 20 млн грн. З них використали понад 18 млн грн – це майже 90% від усіх нарахованих коштів. Такий високий показник використання є рідкісним для ринку, адже часто бонуси так і залишаються «мертвим вантажем» на картках покупців.
Коли люди активно витрачають бонуси, це означає, що система справді ефективно працює. У випадку TA-DA! 70% покупців регулярно користуються програмою лояльності, тоді як решта 30% – це нові клієнти, які ще не встигли оцінити переваги. Така висока залученість напряму впливає на структуру покупок.
У 2024 році у чеку з бонусною карткою (БК), який містить товар від торгової марки TA-DA! – в середньому шість SKU власної ТМ. У 2025 році у чеку з БК, який містить товар від TA-DA! – в середньому чотири. Така тенденція зумовлена випуском ВТМ Gooddi та розширенням асортименту нового бренду. Доречно буде назвати міста з найвищим середнім чеком учасників програми за І півріччя 2025 року: Полтава, Суми, Кременчук, Київ, Кам’янське тощо.
Долучитися до програми лояльності можна буквально за хвилину – достатньо зробити покупку від 1 грн та назвати номер телефону на касі. Принцип нарахування максимально простий: 1 грн покупки = 1 бонус, а кешбек становить від 1 до 4 % залежно від загальної суми покупок. Наприклад, після того як клієнт здійснить покупок загалом на 1500 грн, відсоток бонусів зросте з 1 до 2, після 30 000 грн – вже до 3%.
Також компанія передбачила альтернативи для тих, хто має намір зберегти конфіденційність особистих даних. TA-DA! запровадила три способи ідентифікації та використання бонусної картки: фізична картка, сканування штрих-коду в додатку або введення номера на терміналі.
Цифрова складова програми розвивалася навіть у складних умовах – наприклад, версію додатка для iOS компанія розробила у 2023 році під час активної фази військових дій. Це демонструє пріоритетність технологічного підходу в межах стратегії компанії.
Унікальність програми TA-DA! полягає в можливості використовувати накопичені бонуси за межами супермаркетів. Бонуси можна витратити в усій екосистемі TA-DA! та у партнерів: Банк Власний Рахунок + Явір-2000 – кав’ярнях Є!Кава by TA-DA!, дитячих кімнатах Tadaroom чи фітнес-студіях Brosko Studio.
Амбітним кроком стало партнерство з програмою «Власний рахунок». Невдовзі бонуси TA-DA! можна буде обміняти на балобонуси й витрачати в мережах Сільпо, Maudau або Loko. Запуск цієї функції вже в процесі підготовки. Фактично це перетворює локальну програму лояльності на частину масштабної системи заощаджень.
Окремі умови діють для співробітників компанії – вони oдразу отримують максимальний відсоток накопичення у програмі лояльності – 4% з першої покупки, що свідчить про комплексний підхід до формування лояльності як серед клієнтів, так і в межах команди.
Високий рівень використання бонусів показує, що українські споживачі готові активно користуватися програмами лояльності за умови їх справжньої практичності і широких можливостей застосування.
У цьому й полягає феномен TA-DA!: бонуси тут не втрачають цінності, а стають частиною щоденного життя клієнтів — від покупок у супермаркеті до кави чи фітнесу. Такий підхід перетворює програму лояльності на інструмент реальної економії та зміцнює довіру до бренду.