
Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту


Мережа супермаркетів Файно Маркет активно розвиває місію добросусідства, що давно вийшла за межі звичайного сервісу. Одним із ключових проявів цієї філософії стало святкування Дня сусідів — події, яка отримала особливе місце в календарі компанії.
Цьогоріч Файно Маркет підійшов до святкування комплексно: вітання, частування, розіграші, благодійність та комунікація — усі ці інструменти стали частиною системної кампанії, що демонструє важливість спільноти й добросусідства в житті компанії.
«Для нас добросусідство — це світогляд. Ми хочемо бути тим добрим сусідом, якому довіряють і з яким завжди приємно», — коментують у команді бренду.
З нагоди Дня сусідів мережа представила два креативні анімаційні відеоролики, у яких розповідає про себе як про доброго сусіда, у якого завжди можна взяти печиво до чаю та попити води під час активних прогулянок з друзями.
Кожен сюжет — теплий, емоційний та близький широкій аудиторії. Це ще один приклад того, як компанія використовує контент і сторітелінг для побудови емоційного зв’язку з покупцями.
Крім цього, у магазинах покупців вітають солодкими компліментами — чаєм та шоколадками, а також дарують можливість виграти iPhone 16 Pro, професійні мікрофони та сертифікати на покупки у межах святкових розіграшів.
Ще один важливий елемент кампанії — збір коштів на підтримку ЗСУ у межах проєкту «Файний двір», що відбувається у мобільному застосунку. Користувачі можуть переказати свої бонусні «файники» на покупку:
Цей збір приурочили саме до свята День сусідів. Компанія подвоює кожен внесок, перетворюючи звичайний бонус на подвійну підтримку.
Святкування Дня сусідів — це не окремий рекламний захід, а логічне продовження стратегії добросусідства, яку компанія послідовно впроваджує з 2018 року. Ця стратегія включає:
Файно Маркет повертає покупцям відчуття теплого сусідства, яке багато хто пам’ятає з дитинства: спільні свята, гостювання, обмін добром. І в сучасному ритмі життя це має особливу цінність.
Довідка. Файно Маркет — мережа магазинів формату «поруч з домом», що працює у семи областях України та у понад 75 населених пунктах. У компанії працює майже 4 000 співробітників, а також її визнали найбільшим роботодавцем 2024 року у Кіровоградській області.