Еva впроваджує гібридні каси для зручності покупців і ефективної роботи магазинів

Еva впроваджує гібридні каси для зручності покупців і ефективної роботи магазинів

Сьогодні
  144
Оксана Дудка

Мережа Еva розпочала впровадження гібридних кас, які поєднують функції класичної каси з касиром та каси самообслуговування. Такий формат дозволяє гнучко реагувати на ситуацію у торговому залі та надає покупцям можливість використовувати зручний спосіб розрахунку.

У пікові години гібридна каса працює з касиром, що допомагає швидше обслуговувати клієнтів. В решту часу – переходить у режим самообслуговування, дозволяючи персоналу виконувати інші бізнес-процеси.  

Це рішення дає змогу зменшити черги, підвищити ефективність касової інфраструктури та врахувати потреби різних категорій покупців – як тих, хто цінує самостійність, так і тих, хто віддає перевагу класичному обслуговуванню. 

«Найактивнішими користувачами кас самообслуговування є молоді люди 18–40 років з невеликим кошиком у три-п’ять товарів. Також активно ними користуються постійні клієнти Еva, які вже звикли до формату самообслуговування», – каже операційний директор мережі магазинів Еva Віктор Средній

Гібридні каси є дорожчими за традиційні (з касиром) на 28%. Однак їх запровадження вигідніше за встановлення окремих кас самообслуговування, оскільки один термінал може виконувати обидві функції залежно від актуальної потреби. Це  дозволить компанії досягти позитивного економічного ефекту у перспективі і водночас зберегти гнучкість та комфорт в обслуговуванні. Крім того гібридні каси допомагають оптимально використовувати простір, тому першими точками для впровадження стали саме магазини з невеликою площею касової зони. 

Наразі в мережі вже працює 15 гібридних кас у Дніпрі та Києві. Результати тестування підтверджують їхню ефективність. Скорочення часу очікування у черзі в пікові години склало 20-30%, підвищення пропускної здатності касової зони – 15-25% без розширення площі та збільшення кількості касирів. Один працівник може одночасно контролювати кілька кас у режимі самообслуговування, приділяючи увагу лише тим клієнтам, які потребують допомоги. 

«За підсумками тестового періоду ми бачимо очевидні переваги: зниження навантаження на персонал, зростання швидкості обслуговування та позитивні відгуки від покупців», — зазначає Віктор Средній

У 2025 році Еva планує встановити близько 400 гібридних кас у своїх магазинах по всій Україні, щоб зробити покупки ще зручнішими для клієнтів та забезпечити бізнесу сучасні інструменти для більш ефективної роботи.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку