
Група Meest запустила автодоставку комерційних вантажів з Китаю


За дослідженнями, 44% людей, які планують щось купувати на Чорну п’ятницю, хочуть отримувати поради в ChatGPT чи в інших AI систем. Валерія Лавська, СМО Promodo, дала поради, як ритейлерам підготуватися до високого сезону і що потрібно робити вже зараз. RAU публікує основні тези.
Ми досліджували, як пройшла Чорна п’ятниця-2024 для українського ритейлу: приріст доходу на 27% в гривні, на 15% збільшилася кількість замовлень, та на 23% зріс середній чек в гривні. Тогоріч українці очікували обстрілів і блекаутів, а ритейлери дуже обережно запускали кампанії.
Серед найефективніших кампаній в період Чорної п’ятниці – платний пошук, на другому місці – органіка, на третьому – дірект.
Найперше, до початку високого сезону переконайтеся, що ваш сайт зможе витримати навантаження, а ті товари, які просуваєте, є в наявності та з правильною ціною. Також ми радимо посилювати медійні кампанії, які не прив’язані до Чорної п’ятниці, щоб користувач звикав, що ваш бренд існує.
Якщо до сих пір не маєте сторінку до Чорної п’ятниці, зробіть її, і кожного року оновлюйте, вказуючи рік в метатегах. Також вже потрібно закупати лінки на якісних сайтах (це означає покупку зовнішніх посилань (беклінків) для покращення позицій сайту в пошукових системах, що підвищує його авторитет і видимість – прим. ред.).
Наразі Google вважає релевантними сторінки, які відповідають на всі запитання користувачів. До прикладу, це можуть бути описані умови акції, умови оплати в розстрочку, повернення, доставки, наявності тощо. Особливо цінуються відгуки – фото та відео. Це добре сприймається як алгоритмами Google, так і алгоритмами AI.
За дослідженнями, 44% людей, які планують щось купувати на Чорну п’ятницю, планують отримувати поради в ChatGPT чи у інших AI систем.
ChatGPT дійсно стає звичкою, отже маємо оптимізувати сайти під AI-платформи. І чим вище ваш чат в органіці, тим більша вірогідність, що ChatGPT підтягне з нього відповідь. Зазвичай, використовує інформацію з топ-10 сайтів.
Тож ми рекомендуємо:
Клієнти очікують знижку вже на початку листопада.
Через те, що платформи модерують креативи довше, переконайтеся, що у вас заздалегідь підготовлені креативи. Збільшуйте бюджети на рекламні кампанії за 1,5 місяці до старту сезону, щоб не упустити можливий попит та уникнути перенавчання кампаній.
Плануйте бюджети з запасом.
Відшліфовуйте товарні файли. Базове – це коретна ціна, наявність, зображення та посилання. Включайте максимум характеристик про товар: бренд, категорія, підкатегорія, матеріал, колір, розмір, рейтинг.
У високий сезон робіть ставку на поточну аудиторію, бо вона ваша лояльна.
Тестуйте нові платформи. У нас був кейс Сільпо. Ми запустилися в онлайн-платформе Twitch. Перевага в тому, що вона дозволяє охопити аудиторію, в якої є AdВlock, яка платить за YouTube-преміум, і дуже рідко бачить вашу рекламу. І тут люди дійсно дивляться те, що їм показують. За 17 днів ми отримали 600 000 показів.
Будуйте багатоканальні ланцюжки взаємодії.
Коригуйте ставки та бюджети в реальному часі. Чим більше у вас комунікації, напряму, з вашим PPC-менеджером, тим краще буде ефективність.
Чорна п’ятниця – не період для тестування гіпотез. Не змінюйте структуру кампаній, стратегії призначення ставок і бюджети часто і різко.
Головна задача креативу – виділитися на фоні конкурентів. Тож додавайте на креативи елементи, які можуть вплинути на рішення про покупку:
У нас є рішення, яке називається Feed Optimizer. Основна перевага цього інструмента — можливість візуально виділятись серед конкурентів завдяки динамічній рекламі. У стандартних інструментах на Facebook всі мають однакові засоби та досягають подібних візуальних результатів динамічних оголошень, але вони обмежені, та не надають можливостей для індивідуальної кастомізації. А ще Optimizer показує більше інформації про кожен конкретний товар одразу на зображенні, що якісніше демонструє переваги.
Контент має формувати відчуття причетності, саме тому в SMM ми радимо робити ставку на UGC-контент і працювати з мікроінфлюєнцерами, тому що люди більше їм довіряють.
45% покоління зумерів частіше шукають інформацію в соціальних мережах, ніж в Google.
Тому є новий тренд – це Social SEO. Через використання ключових слів можна змотивувати алгоритми рекомендувати певні товари через Instagram, TikTok, YouTube.
А щоб кожен сегмент аудиторії знайшов у ваших комунікаціях щось для себе, міксуйте поради. До прикладу, це може бути Reels з динамічним розпакуваннями, чи спокійні історії з порадами, чи інфографіка або карусель з практичними лайфхаками.
Джерело: виступ Валерії Лавської, СМО Promodo на RAU Workshop.