
Найбільший ритейлер Молдови збільшує продажі до 10% завдяки SymphonyAI та C4R


Всеукраїнська мережа супермаркетів ЕКО Маркет запускає масштабну ініціативу – “Кодекс Добрих Цін” покликану змінити уявлення українців про щоденні закупи. Це не просто чергова програма лояльності. Це – нова філософія дбайливого споживання, яка дозволяє кожному клієнту самостійно впливати на асортимент знижок і робити справді вигідні покупки без зайвих витрат.
«Ми запускаємо “Кодекс Добрих Цін”, бо бачимо, що українці сьогодні шукають не просто акції, а ясність, чесність і повагу до свого гаманця. Ми хочемо дати не одноразову знижку, а стабільну вигоду. Це довгострокова ініціатива, яка з часом стане невід’ємною частиною нашої торговельної культури», – зазначає Віталій Старомінський, Chief Marketing Officer ЕКО Маркет.
Як працює «Кодекс Добрих Цін»
Після оновлення програми лояльності ЕКО ДЯКА стало очевидно: люди хочуть не просто акцій, а розумного планування. Саме тому в компанії створили “Кодекс Добрих Цін” – інструмент, який дозволяє покупцям самим вирішувати, на які продукти знижки з’являться наступного місяця.
Як долучитись:
“Головна мета програми – дозволити покупцям самостійно вирішувати який товар буде зі знижкою та планувати свої покупки заздалегідь. До прикладу, ви плануєте наступного місяця консервацію – в такому випадку ви можете обрати все для неї та суттєво заощадити свої кошти, спланувавши таким чином покупки”, – пояснює Віталій Старомінський.
Програма базується на п’яти ключових принципах:
Разом із запуском програми, ЕКО Маркет ділиться простими лайфхаками, які допомагають закуповуватись ефективніше:
В ЕКО Маркет наголошують – програма діятиме у всіх торгових точках мережі, незалежно від регіону.