
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Це нова посада для аптечного рітейлера, яка з’явилась в результаті внутрішнього реструктурування компанії, ініційованого СЕО АНЦ Миколою Щербиною.
Про це RAU повідомила прес-служба компанії. В’ячеслав Сауц має ступінь магістра економічної кібернетики, який отримав в Класичному приватному університеті м. Запоріжжя. До АНЦ він близько 1,5 роки працював аналітиком-маркетологом в ГК МедФармХолдингу.
В 2014 році розпочав свій кар’єрний шлях в мережі АНЦ на позиції аналітика відділу продажів. У 2018 році був підвищений до керівника відділу аналітики, а ще згодом став заступником комерційного директора.
За час своєї роботи в компанії АНЦ під керівництвом В’ячеслава було реалізовані:
“Моє першочергове завдання на новій посаді – вивести компанію на перше місце серед аптечних рітейлерів у електронній комерції, – розповідає В’ячеслав Сауц. – Наразі, ми робимо ставку на омніканальність: бути там, де зручно клієнту. Саме тому розвиваємо онлайн-продажі і стали першими серед фармрітейлу, хто пропонує клієнтам онлайн-замовлення і через viber-бот Лайк. Вже до кінця цього року маємо амбітну ціль потроїти кількість підписників бота та скачувань мобільного додатку. Попереду ще багато стратегічних змін. Наша місія в тому, щоб аптека перестала бути “місцем болю”, а стала осередком піклування, краси та здоров’я”.
Читайте також –