Cпоживацькі настрої українців після повномасштабного вторгнення. Запрошення Deloitte на онлайн-презентацію свого дослідження

Cпоживацькі настрої українців після повномасштабного вторгнення. Запрошення Deloitte на онлайн-презентацію свого дослідження

21.03.2023 08:00
  1211
rau

Компанія Deloitte в Україні запрошує на презентацію третього щорічного дослідження щодо споживацьких настроїв українців. Захід відбудеться 30 березня об 11:00 годині (за київським часом) у прямому ефірі на каналі Deloitte Ukraine в YouTube. Реєстрація вже відкрита.

Повномасштабне вторгнення кардинально змінило споживацькі настрої українців. Deloitte в Україні дослідив, що купували українці протягом 2022 року, як ставилися до компаній, які продовжують працювати в росії, скільки донатили на ЗСУ та на чому почали економити.

Дослідження презентує керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції Deloitte в Україні Олександр Ямпольський,  Також у заході візьмуть участь представники компаній-лідерів українського рітейлу, які розкажуть, як їм вдалося тримати міцний тил, реорганізувати бізнес й адаптуватися до потреб споживачів в умовах війни. Окрім того, спікери поговорять про те, яким буде вітчизняний рітейл після перемоги України.

Серед підтверджених спікерів: 

  • Дмитро Деревицький, голова ради директорів ГК Алло;
  • Андрій Логвін, засновник і CEO Kasta;
  • Марина Сергієнко, СЕО Коло;
  • Вадим Орлов, CEO Антошка.

Коли: 30 березня об 11:00 годині (за київським часом).

Місце зустрічі: YouTube.

Участь у заході безкоштовна. Реєстрація обов’язкова й доступна за посиланням.

Якщо у вас виникли будь-які запитання щодо заходу, звертайтеся до Юлії Балаклеєнко (ybalakleienko@deloitte.ua).


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку