C4R – 8 років натхнення, надійності та експертизи

C4R – 8 років натхнення, надійності та експертизи

20.07.2023 11:27
  540
rau

Consulting for Retail – добре відомий бренд в Україні та Європі, якому днями виповнилося 8 років. За цей час команда закріпила репутацію надійного партнера та технологічної компанії, завдяки реалізації складних комплексних проєктів із впровадження IT-рішень для автоматизації бізнес-процесів роздробу, дистрибуції та логістики. 

Більшість клієнтів, отримуючи позитивний досвід від першого впровадження, повертаються за новими рішеннями та продовжують співпрацю з експертами C4R. Позитивний фідбек та успіх клієнтів надихає команду вдосконалювати свої пропозиції та пропонувати найкращий сервіс на ринку.

Хочемо відзначити день народження C4R публікацією фактів про компанію, рішення та сервіси, які вона пропонує.

  1. SLA кейсів 99,6%. Команда забезпечує високий рівень обслуговування. Після впровадження клієнти отримують підтримку, якій довіряють і на яку можуть розраховувати в найкоротші строки.
  2. Нові партнерства. Команда C4R надає комплексні рішення та працює над розширенням портфеля, щоб забезпечувати можливість автоматизації всього спектра бізнес-процесів. Так, до партнерів C4R цього року долучилися Creatio – вендор єдиної no-code платформи для автоматизації CRM, галузевих і внутрішніх процесів організації, а також Competera, яка пропонує сучасні інструменти ефективного ціноутворення.
  3. Вихід на нові ринки. Минулого року компанія прийняла рішення почати роботу в США, об’єднавши досвід команди та інновації власних продуктів під брендом Atriny Group. Також команда активно освоює ринок Польщі, просуваючи рішення Num8erz, Freshto та інші проекти. C4R довіряють не тільки рітейлери, а й колеги та партнери SymphonyAI Retail CPG. Разом з TouchPoint Consulting, команда C4R допомагає провідному рітейлеру електроніки в Португалії покращити взаємодію систем та автоматизувати процес створення планограм.
  4. 250+ реалізованих проектів за 8 років. Серед них: рішення для автоматизації логістики, побудови планограм, оптимізації асортименту, діагностики та аудиту ланцюга поставок, впровадження голосових технологій управління складом і багато інших. Навіть непростий 2022 рік – не привід зупинятися, і компанія змогла виконати 28 проектів, що можна порівняти з попереднім періодом.
  5. Сервіси кібербезпеки. Зовсім недавно компанія оголосила про розвиток нового напряму, покликаного сформувати комфортне та безпечне середовище для роботи бізнесу в мережі інтернет. Сервіси забезпечують розв’язання багатьох завдань: від безперебійної роботи сайтів і додатків до забезпечення захищеного віддаленого доступу працівників до внутрішніх інформаційних ресурсів компанії. До числа клієнтів у цьому напрямку вже приєдналися АТБ, Linkos Group, Join UP.
  6. Стабільність і довіра клієнтів. У своїх торговельних мережах клієнти C4R продовжують розвивати комплексні рішення SymphonyAI Retail CPG. Серед проектів за минулий рік впровадили багато нових модулів і рішень. Зокрема, запустили модуль Allocation, який вирішує завдання ефективного розподілу товарів по магазинах (надлишків складу, сезонних, промо). Реалізували проект, що забезпечує базові функціональності оптових продажів, пов’язані зі створенням замовлення, його відвантаженням, а також прийманням повернення від оптового клієнта. У рамках проекту забезпечили додатковий функціонал для оптового продажу готової продукції на свята, автоматичне скасування невідвантажених замовлень, корекцію оптового відвантаження.
  7. Участь в івентах. Донести клієнтам інформацію про користь і вигоди автоматизації процесів рітейлу, логістики та дистрибуції команда вважає своїм основним завданням. Для цього регулярно бере участь у галузевих виставках та івентах, знаходячи час серед проектної роботи. Так, за минулий рік компанія представила свій портфель послуг і рішень на таких відомих майданчиках, як NRF, Euroshop 2023, PROMAT, Catman Global, BIG TRADE-MARKETING SHOW-2023, День Логіста та інших.
  8. Статті та експертні поради. Команда не тільки впроваджує рішення на практиці, а й за будь-якої нагоди ділиться своєю експертизою з клієнтами та читачами блогу на сайті, публікує свої колонки в тематичних виданнях. Фахівці розкривають актуальні теми у своїх статтях і розповідають, як системи управління допомагають оптимізувати процеси, скоротити витрати на обслуговування, поліпшити сервіс і знизити кількість помилок.

Бажаємо команді C4R зберігати свою єдність, рухатися в обраному напрямку і зміцнювати позиції на нових ринках.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку