
Класична, верхівка чи з фісташкова: кращі креативи українських брендів до Великодня


Національний маркетплейс Алло помічає активну реакцію клієнтів на прем’єру кінострічки «Minecraft: Фільм» за мотивами популярної гри та зафіксував зростання продажів товарів, дотичних до неї.
Зокрема, в Алло впродовж місяця зросли продажі тематичних дитячих іграшок Minecraft – на 45% проти попереднього місяця та на 35% проти аналогічного періоду 2024 року.
А от значного зростання продажів гри «Minecraft. Playstation 4 Edition» для PS4 на BD-диску поки не сталося. Зазвичай після прем’єри фільмів чи мультфільмів онлайн-продажі тематичних товарів зростають десь за місяць, адже спочатку клієнти шукають аналогічні товари офлайн, в магазинах.
Замовлення товарів Minecraft у мерчантів маркетплейсу Алло зросли майже вдвічі проти аналогічного тижня місяцем раніше: на початок квітня припало 42% всіх продажів конструкторів, іграшок, книжок та ігор для приставок і ПК.
Алло та мерчанти пропонують Minecraft-фанам на маркетплейсі чималий вибір дитячих іграшок: конструктори LEGO® Minecraft, фігурки з героями гри, настільну гру «Winning moves Minecraft Quiz», а також ігри Minecraft для приставок та комп’ютерів. Наразі на сайті allo.ua можна знайти понад 6000 тематичних товарів як від продавців-партнерів, так і від Алло.
Гру Minecraft було випущено у 2009 році, вона швидко стала популярною у дітей, підлітків та дорослих через простір для творчості. Гра належить Microsoft Studios та випускається Mojang Studios. Наразі це одна з найпопулярніших та найбільш захопливих комп’ютерних ігор у світі.
Довідка. Алло – маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.