Всі номінанти RAU Awards – 2025
СьогодніУ ТРЦ Retroville в Києві відкрився Будинок Іграшок нового формату. У рамках стратегії «гри для всіх» у новому форматі 20% простору займають зони з розширеним асортиментом для дорослих, що купують іграшки для себе.
Загальна площа магазину 1161 кв. м. Простір отримав оновлений дизайн та низку інтерактивних зон: великий острів із бізібордами, геймінг-зону з PlayStation, трек Hot Wheels, зону для гри з Barbie, тематичні фотозони та інсталяції з фігурками популярних персонажів.

Святкове відкриття тривало 25–26 жовтня і зібрало втричі більше гостей, ніж очікувалося. Для відвідувачів підготували аквагрим, твістинг, солодку вату, гаряче какао, фотобокс для миттєвих фото та подарунки: клієнтам, які завітали на відкриття у костюмах улюблених героїв з аніме, фільмів, ігор чи мультфільмів, дарували фігурки Funko Pop.

У перші дні відкриття середній час перебування клієнтів у магазині на 40% перевищив середній показник по мережі.

Компанія відзначає стабільне зростання дорослої аудиторії, яка купує іграшки для себе. Тому в магазині розширена пропозиція для кідалтів: колекційні фігурки, настільні ігри, книги (включно з дорослими лінійками), преміальні ексклюзивні іграшки, рідкісні колекційні серії, геймінг та аксесуари.






![]() |
![]() |
Довідка. Будинок Іграшок — національний лідер ринку іграшок із 27-річною історією. Мережа налічує 65 магазинів у 23 містах України, пропонує найбільший асортимент іграшок, дотримується стандартів якості і пропонує тільки сертифіковані товари.