Барбі-трафік на Allo.ua зріс утричі напередодні прем’єри фільму

Барбі-трафік на Allo.ua зріс утричі напередодні прем’єри фільму

27.07.2023 03:08
  634
rau

Національний маркетплейс Алло проаналізував, як клієнти відреагували на прем’єру фільму «Барбі» з Марго Роббі у головній ролі, та чи зросли продажі відомої ляльки на маркетплейсі.

Лялька Barbie, створена 1959 року компанією Mattel, завжди була популярною – вона користувалася стабільним попитом серед клієнтів на allo.ua ще задовго до виходу фільму. Проте напередодні прем’єри фільму – 18-19 липня – онлайн-трафік на картки товарів з серії Barbie зріс утричі порівняно з середнім аналогічним трафіком влітку. Після прем’єри спостерігається подальше зростання пошукового трафіку. Зазвичай попит на персонажів фільмів та мультфільмів зростає впродовж 1-2 тижнів після прем’єри, тож в компанії очікують на зростання продажів дещо пізніше, адже фільм вийшов на великі екрани  в Україні лише 21 липня 2023 року.  

Продавцем ляльок та аксесуарів серії Barbie є не лише компанія Алло, а й партнери-мерчанти, що зареєстровані та працюють на національному маркетплейсі. Наразі серед пропозицій є власне ляльки Barbie, лялькові набори з ними, а також різноманітні аксесуари, як-от фургони та однороги. Barbie може бути чудовим подарунком, якому зрадіє дівчинка у віці  3-12 років.

Топ-5 найпопулярніших моделей Barbie на allo.ua:

  1. Лялька Barbie «Сяючий хвостик», серія ляльок Дрімтопія.
  2. Ігровий набір Barbie СПА-салон.
  3. Лялька Barbie у довгій райдужній сукні, серія ляльок Barbie Extra.
  4. Лялька Barbie «Поп-зірка», серія ляльок «Я можу бути».
  5. Лялька Barbie з аксесуарами «Святкова вечірка», серія «Кольорове перевтілення».

«Очевидно, що фільм вплинув на загальний тренд Barbiecore, а рожевий став найпопулярнішим кольором цього літа. Втім, клієнти Алло поки не поспішають скуповувати ляльки Barbie для своїх дітей. По-перше, чимало жінок з дітьми досі перебувають за кордоном, а це значний сегмент наших клієнтів. По-друге, наближається сезон підготовки до школи, тож він, вочевидь, більш актуальний через анонсування повернення шкіл до офлайн-навчання. Очікувано, що під впливом фільму продажі Barbie та всього, з нею пов’язаного, зростуть наступного кварталу», – коментує Катерина Рижкова, категорійний менеджер департаменту іграшок маркетплейса Алло.

Зазвичай пік продажів іграшок, зокрема, й ляльок Barbie, припадає на листопад-грудень – період «Чорної п’ятниці» та придбання новорічних подарунків для рідних та друзів. В цей час продажі категорії зростають на  80%.  Останніми роками значних змін у попиті на іграшки Barbie не відбувалося, сама ж Barbie посідає за продажами на маркетплейсі друге місце після ляльки LOL Surprise. 

Довідка. АЛЛО — маркетплейс національного масштабу з товарами – від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку