Мережа АЗК WOG додала «Кешбек Pride» у свій мобільний додаток

Мережа АЗК WOG додала «Кешбек Pride» у свій мобільний додаток

19.04.2023 11:00
  1135
rau

Завдяки сервісу «Кешбек Pride» в мобільному додатку WOG можна купувати онлайн товари чи послуги у партнерів сервісу та отримувати кешбек бонусами на картку Pride.

Як повідомила RAU прес-служба мережі, накопичені бонуси доступні для покупки на АЗК всіх товарів, окрім алкоголю й тютюну. Покупець може обирати, витратити їх на заправку якісним пальним, покупку кави чи смаколиків у WOG Cafe або ж товарів у WOG Market.

Зокрема, низка партнерів наразі пропонує збільшений кешбек, який можна отримати при купівлі їхніх товарів:

  • Varus – до 4,35%, з 17 до 30 квітня;
  • Citrus – до 2,99% (1% – Бренди Apple / Samsung / Xiaomi у категоріях «Смартфони», «Мобільні телефони», «Смартгодинники», «Фітнес-браслети», «Планшети»), з 17 до 30 квітня;
  • iHerb – до 6%, з 10 до 23 квітня;
  • Answear – до 13,5%, з 17 до 30 квітня;
  • Yakaboo – до 8,32%, з 17 до 23 квітня;
  • Exist – до 2,73%, з 17 до 23 квітня;
  • Agromarket – до 15,4%, з 17 до 30 квітня;
  • Hillary-shop – до 25,5%, з 17 до 30 квітня;
  • Pandora – до 9,16%, з 17 до 30 квітня;
  • Tous – до 11,36%, з 17 до 30 квітня.

Для отримання кешбеку потрібно зробити кілька простих кроків:

  • Зайти в розділ «Послуги» у додатку Pride.
  • Обрати «Кешбек Pride».
  • Обрати в ньому свій улюблений бренд та зайти на його сторінку в додатку.
  • Звідти перейти на сайт партнера, натиснувши кнопку «Перейти і отримати кешбек».
  • Сформувати на сайті партнера замовлення й оплатити його.

Кешбек бонусами прийде на рахунок Pride.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Компанія вперше об’єднала в своєму об’єкті у Чабанах під Києвом розваги, фуд-корт, власні формати shop-in shop-та магазини...
time icon  
  467
Усі новини ринку