
Галя Балувана у Хмельницькому стає Multi Cook


Мережа мультимаркетів Аврора тестує новий формат збору зворотного зв’язку — опитування через QR-код у магазинах. Поділитися враженнями від шопінгу можна прямо на місці покупки.
В Аврора зворотний зв’язок із клієнтами — не формальність, а фундамент для постійного розвитку. Компанія регулярно збирає відгуки покупців і сприймає їх як джерело інформації для покращення сервісу та асортименту. Щоб оптимізувати цей процес та дізнатися думку якомога більшої кількості клієнтів, в магазинах проходить нове опитування.
З 10 червня у всіх магазинах Аврора з’явилися QR-коди з посиланням на коротке опитування, яке допоможе покращити сервіс в мережі. Їх можна знайти на вхідних дверях, полицях і спеціальних POS-матеріалах у магазинах: шелфтокерах та воблерах.
![]() |
![]() |
Опитування дозволяє швидко оцінити рівень сервісу, залишити коментар чи пропозицію, додати фото або записати голосове повідомлення. Заповнення анкети займає менше хвилини, а всі відповіді автоматично передаються для постійного моніторингу.
“Наші гості завжди щирі й відкриті. Вони часто прагнуть поділитися чимось важливим — висловити подяку, запропонувати ідеї для покращення чи просто бути почутими. І ми це цінуємо. Саме тому ми запровадили ще один зручний спосіб зворотного зв’язку — QR-коди безпосередньо в магазинах. А найтепліші відгуки ми транслюємо на “Радіо Аврора” в рубриці “Аврореспект”, — коментує менеджерка з управління клієнтським досвідом мережі Аврора Катерина Чернишенко.
![]() |
![]() |
Реалізували цей проєкт разом з компанією Revisior, щоб почути клієнтів, завчасно зреагувати та покращити клієнтський досвід. Завдяки цьому в мережі дізнаються, чи відповідає магазин, асортимент та сервіс, очікуванням покупців, що можна удосконалити та як принести більше позитивних емоцій у цей непростий період. Кожен відгук має значення: клієнти можуть оцінити Аврора, подякувати чи поділитися конструктивними зауваженнями.
Опитування також включає питання для визначення NPS (індексу клієнтської лояльності) — це важливий показник, який допомагає компанії краще зрозуміти потреби своїх клієнтів та постійно вдосконалювати якість сервісу.
Завдяки новій системі зручного опитування Аврора зможе ще швидше реагувати на потреби своїх покупців, отримувати інсайти безпосередньо з торгових залів і разом із клієнтами створювати ще більш комфортний простір для шопінгу.
Команда мережі Аврора веде відкритий діалог з покупцями й активно залучає їх до покращення сервісу. Саме така взаємодія створює якісний клієнтський досвід та робить шопінг приємним.
Довідка. Аврора — українська група компаній з прямими іноземними інвестиціями від фонду Horizon Capital. Мережа мультимаркетів Аврора динамічно розвивається та розширюється як в Україні, так і за кордоном, налічуючи понад 1 700 магазинів на території України та понад 40 магазинів у Румунії.