АТБ та Art Nation Loyalty здобули перемогу на European Loyalty Awards 2025

АТБ та Art Nation Loyalty здобули перемогу на European Loyalty Awards 2025

Сьогодні
  124
Оксана Дудка

Український кейс визнано найкращим у Європі: акція лояльності Wow Box, створена Art Nation Loyalty у партнерстві з мережею АТБ, стала переможцем European Loyalty Awards 2025 у номінації Best European Short-Term Loyalty Initiative.

European Loyalty Awards — нова європейська премія, започаткована організаторами International Loyalty Awards, найпрестижнішої світової нагороди у сфері лояльності. Конкурс відзначає найсильніші бренди та агенції Європи, оцінюючи проєкти за креативністю, інноваційністю та бізнес-результатами.

Wow Box отримав визнання як унікальна акція, що поєднала гейміфікацію, яскраву комунікацію та широку партнерську екосистему. Нагадаємо, що до Wow Box входили: солодощі, подарункові сертифікати, AR-картки з доступом до 24 казкових міні-ігор у мобільному застосунку та шанс виграти ювелірну прикрасу. Протягом перших днів було продано понад 50% усіх боксів, відео розпаковок зібрали понад 4 млн переглядів у TikTok, а застосунок увійшов у топи iOS та Android.

За словами журі, Wow Box став “яскравим прикладом професійної реалізації короткострокової програми лояльності, яка поєднала фізичний продукт, AR-ігри та колекційну механіку, створивши phygital-досвід, що перетворив Wow Box на святковий must-have”.

“Наша команда вклала у Wow Box максимум креативу, енергії та турботи про клієнтів. Ця нагорода — не лише визнання наших зусиль, а й доказ того, що українські проєкти можуть задавати тренди на європейському рівні”, — наголосив СЕО Art Nation Loyalty Едуард Ахрамович.

Організатори European Loyalty Awards підкреслюють: переможці конкурсу формують нові стандарти індустрії, де головними цінностями стають емоції, ком’юніті та унікальний клієнтський досвід.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку