
Євген Іваниця, JYSK Україна: В компанії щомісячно оцінюється рівень сервісу на рівні регіону, дистрикту чи окремого магазину
Country Director JYSK в Україні про знищення та відновлення магазинів, блокування кордону та купівельну спроможність та...


Чат-бот мережі Аптека Доброго Дня доповнили новою функцією – тепер українці можуть замовити там препарати за електронним рецептом.
Для цього необхідно ввести в чат-боті 16-значний код рецепта, обрати область та населений пункт. Бот знайде всю необхідну інформацію за рецептом, запропонує препарати згідно з ним та найближчі аптеки з обраної геолокації, де можна буде забрати оформлене замовлення.
Також у чат-боті є програма лояльності клієнта, його бонуси, історія покупок, електронні чеки.
Через сервіс можна проконсультуватися з оператором, замовити ліки.
У майбутньому замовити ліки по е-рецепту можна буде також і на сайті add.ua.