Анна Толмачова, Metro Україна: Залишатися ефективним у сучасному світі без технологій неможливо

Анна Толмачова, Metro Україна: Залишатися ефективним у сучасному світі без технологій неможливо

14.06.2024 08:45
  1199
rau

Як Metro Україна переосмислює торгівлю за допомогою технологій та активно впроваджує цифрові інструменти та стратегії.

Попри те, що в супермаркетах Metro Україна відвідувачів зустрічають не роботи, а співробітники, скрізь паперові цінники та клієнти отримують паперові чеки, це не означає що компанія не діджиталізується. Директорка з персоналу Metro Україна Анна Толмачова в інтерв’ю robota.ua розповіла про шлях компанії до діджиталізації та впровадження платформи діджитальної грамотності Digit.All на початку 2022 року.

Про діджиталізацію Metro Україна

Залишатися ефективним та стабільним у сучасному світі без технологій та автоматизації неможливо. До прикладу, за впровадженням кас FastLine, які дуже популярні серед клієнтів, стоїть безліч рішень, і компанія переходить на електронний документообіг. Також Metro Україна давно обрала діджитальний шлях і навіть зробила його критичним важелем у стратегії sCore, представленій у січні 2022 року.

Компанія використовує різні рівні діджиталізації бізнес-процесів, від відомих систем SAP, Salesforce чи Cornerstone до рішень, створених власним центром розробки. Маємо власні проєкти Data Lake та Machine Learning, розгорнуті у хмарі Google Cloud. Також працюємо з low code/no-code-платформами та роботами UI-path для автоматизації нескладних процесів. Відділ розробки активно використовує AI-рішення, наприклад, GitHub Copilot. Також ШІ вже давно став частиною процесів для відділів фінансів, маркетингу, HR, імпорту, ціноутворення. Роботи та чат-боти активно використовуються у фінансах, HR, комунікаціях.

Про те, як допомагають співробітникам опанувати технології

На початку 2022 року компанії було представлено платформу діджитальної грамотності Digit.All. А зацікавити колег вдалося завдяки ініціативі «Діджитальний вересень», до якої запросили топ-спікерів з Google, Amazon, Carrefour, Lego.

Тож платформа Digit.All – набір дій та інструментів, які роблять можливими:

  1. розповсюдження відповідальності за діджиталізацію по всій організації;
  2. розуміння кожним/-ою співробітником/-цею своєї ролі у цьому процесі;
  3. вільний доступ до навчання діджитальної грамотності;
  4. збереження знань та інсайтів.

Ми розробили бачення того, які ролі потрібні для здійснення змін та впровадження технологій. Їх чотири: візіонер (visioner), власник (owner), суперкористувач (superuser) та користувач (user). Кожен проєкт, система, масив даних тощо мають свою команду з цими чотирма ролями. Як результат – отримали карту відповідальності й карту навичок, яких необхідно навчати людей.

У кожної посади в Metro Україна є ще й своя діджитальна роль. Це враховується у профілях посад, а отже – тепер впливає на вимоги, грейдинг, компенсації, методи розвитку та залучення талантів. До прикладу, в HR-відділі є робот Мар’ян, який допомагає з обліком додаткового робочого часу, оформленням, звітністю, бекапом розрахунком зарплат тощо. Візіонером цього продукту є HRD, який визначає його місце в стратегічних ініціативах. Власником є People Data Manager, який створює технічне завдання, спілкується з командою розробників у центральному офісі (суперкористувачами) та навчає користувачів, якими є співробітники відділу People data & Payroll.

Платформа також містить навчальні матеріали, базу знань, контактів, бот-навігатор, спільноти користувачів для обміну досвідом.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку